Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gikk det lang tid fra de sto stødig og til de begynte å gå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begynnte noen dager før 9 mnd, da slapp hun seg rett før 10 mnd gikk hun stødig ... tok ca 3 uker

Gikk kjempe raskt..;p

;0)

Skrevet

Storesøster slapp seg når hun var 15 mnd, men hun "gikk" rundt da hun var 1 år så lenge hun hadde noe å holde seg i. Lillesøster sto vel stødig rundt 10 mnd og gikk når hun var 11 mnd. Som 1 åring løp hun som en vind og siden har vi løpt etter !! Store forskjeller med andre ord og jeg, som mor, foretrekker definitivt førstnevnte utvikling :-)

Skrevet

Ho gikk på 16mnd dagen.

sto stødig ganske leenge..

Skrevet

Min har stått ganske stødig i 1 mnd, men han går ikke enda. han har gått rundt bordet i 3 mnd.

Skrevet

De to eldste gikk da de var 12,5 mnd. Min yngste er 12,5 og går ikke enda.

Skrevet

Datteren min gikk da hun var 9.5 mnd! Veldig tidlig, hun datt jo og slo seg hele tiden. Pussig nok krabbet hun ikke i det heletatt intill hun begynnte i barnehage og så at alle de andre kunne krabbe under bordet å hente ting. Da først bestemte hun seg for a lære seg det ;0)

Skrevet

Guro gikk da hun var 9 mnd og tre uker, da hadde hun reist seg opp på gulvet uten støtte for første gang uten støtte uka før. Men hun hadde jo stått stødig inntil bord og sånt lenge før det da :)

Skrevet

10 mnd her.... var tidlig ute!! Han elsket å gå og springe hele dagen mens vi holdt hendene.... nå får vi ikke lov å holde - :) Han er 13. mnd nå og expert!!! Flinke gutten!!!!!

Skrevet

han tok sine første skritt på 1års dagen og gikk ordentlig alene når han var 13mnd:)

Skrevet

Han gikk med vogn/bil fra han var 6 mnd, men slapp seg ikke før han var 8 mnd.

Han var VELDIG tidlig ute, altfor tidlig, for han hadde jo ikke vett til å sette seg rett ned, men skulle selvfølgelig bare slippe seg rett bakover... hehe..blei mye knall og fall, men var relativt stødig etter bare noen uker:D

Skrevet

Gikk rundt bordet o.l. fra ca 11 mnd, men gikk ikke alene uten støtte før ca 15 mnd. Hvis du mener å stå alene stødig, så gjorde hun det kanskje 3-4 uker før hun kunne gå.

Skrevet

Han gikk rundt så lenge han hadde noe å holde seg i fra han var rundt 11 mnd, men slapp seg ikke og gikk selv før han var ca 14 mnd. Da gikk han stødig fra første stund..

=)

Skrevet

14 mnd var hun da hun plutselig kom gående fra kjøkkenet til stua. Mora fikk sjokk ja, for hun hadde aldri reist seg og stått uten støtte tidligere, bare gått rundt ting og holdt seg fast.

Skrevet

brukte 3uker på å stå til og gå helt...

var ca.11mnd da hun begynte å gå...

Skrevet

husker ikke hvor lang tid fra han sto stødig til han gikk,men han tok sine første skritt på sin 10 mnd dag,nå er han ett år og springer:)

Skrevet

Isack tok sine første skritt rundt 12 mnd. alderen. Da tok han 5-10 skritt om gangen en stund, men var ikke spesielt ivrig. Plutselig kom ineressen for fult. Og han begynte å gå "på heltid" fra han var ca 13 mnd.

Skrevet

Sto forresten stødig fra 11,5 mnd. alderen (uten å holde seg)

Skrevet

Han gjekk skikkeleg då han var 14 mnd. Stod sjølv eit par veker før.

Skrevet

Krabbet og sto stødig og gikk rundt bordet fra 7 mnd, nå er hun 13 mnd og hun går enda ikke alene, tipper det tar noen uker til.

Skrevet

Han tok de første skrittene da han var 10 måneder, begynte å gå skikkelig da han rundet 11 måneder.

Da hadde han stått støtt i et par måneder...

Skrevet

Tok sine første skritt 9 1/2 mnd gammel. Sto vel alene 8 1/2 - 9 mnd tror jeg.

Skrevet

Tror han slapp seg samtidig som han begynte å vakle et par skritt, da var han 15 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...