Gå til innhold

magen har vært stille idag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

akkurat blitt 25 uker på vei, og har vært helt helt stille idag! pleier iallfall å kjenne noe på kvelden når jeg ligger foran dataen som jeg gjør nå, men ikke ikveld! uff....normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanleg at du ikkje kjenner spark heile tida, har også hatt nokre rolige dagar innimellom. Det kan jo hende babyen din har snudd seg og sparkar inn mot ryggen din, eller rett i morkaka slik at du ikkje kjenner det. Du kan jo prøve å drikke noko kaldt og søtt for å sjå om det blir litt meir liv, og dytte litt på magen for å prøve å vekke babyen. Eller bevege deg litt og så sette deg ned igjen.

Om du framleis er bekymra ta ein telefon til føden, men det er jo endå nokre veker til du "skal" kjenne liv kvar dag. Ein byrjar jo ikkje med å telje spark før i veke 28 (på det sparkeskjemaet), men det er jo ein god regel at ein kjenner liv kvar dag når ein har kjent det ei stund.

Skrevet

Jeg vil si det er helt normalt....

Jeg har selv et barn som er veldig rolig noen dager. Noen dager kjenner jeg ingenting, mens i dag har jeg kjent bevegelse nesten hele dagen.... Skulle nesten tro at ungen har sovet 2 døgn og tar igjen det tapte...

he he...

Men om du ikke kjenner noe i morgen og i over i morgen så hadde jeg nok reist å fått det undersøkt.

Skrevet

Drikk en halvliter IIIIIIIISKALDT vann... da skal du se ;0)

Skrevet

Er enig med at om man har kjent liv hver dag en stund så skal man reagere hvis man plutselig ikke merker det. F.eks. kjente jeg liv hver dag med snulla fra første gangen jeg kjente noe (som var nesten i uke 18), så hadde jeg ikke kjent noe en dag i uke 25 så hadde jeg reagert.

Håper det ikke er noe galt...mange babyer som får en stilledag (snulla hadde det en gang, og da ringte jeg føden) eller snur seg. Har du kjent spark nå eller ringt?

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Woops...blei visst anonym.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...