jolanda Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 hei er det noen som har vært gjennom ett akutt keisersnitt,eller erfaring.lurer på hvor lang tid det tar å se noelunde normal ut igjen
Stratos med 3 barn Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Hei. 6 mnd siden og jeg ser ikke ut som før riktig enda ihvertfall.....
lenetk fikk en skjønn gutt Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 jepps. her ble d akutt keisesnitt gitt. etter snart to døgn med rier...phui. var en lettelse. d er 8 1/2 mnd siden. vi fikk en litt tøff start, men etter ca 2 mnd var jeg tilbake til d normale. ble tynnere enn før graviditet også...
*Noisy* Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Jeg hadde haste keisersnitt. Det tok noen uker (kanskje 6-8 om jeg husker rett...) før jeg følte meg noenlunde normal i kroppen igjen. Det var tungt å gå tur med vogna, og gjøre diverse ting i begynnelsen. Har også fortsatt litt mage igjen, men føler vel at jeg ser ganske normal ut forde
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Ja jeg måtte igjennom et akutt keisersnitt i uke 32 av svangerskapet. Vet ikke helt hva du mener med normal ut igjen, men arret er jo der og vil alltid være;o) magen gikk ganske for tilbake igjen hos meg, hadde ømt sår neon uker/måneder, fortstt litt lite førlighet over arret - 19 mnd etter, men det ser kjempefint ut! Tok noen dager før jeg ble pigg igjen. Veldig vondt i såret de første dagene, kjørte i rullestol første dagen, men det går over og du får mye smertestillende!
Mamman til Ask (12/06) Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 haste-ks? bare fordi det er akutt betyr det ikke at legen bare skjærer deg opp og lapper dårlig sammen dessuten er jo "faren" som regel over når ungen er ute, så da har de god tid til å gjøre en bra jobb jeg fikk gutten min for snaue 11 uker siden og har bare en tynn rød stripe igjen, som blir lysere og lysere dessuten er jo selve snittet ganske langt nede, så når man har på seg truser ser man ikke noe til den
Stratos med 3 barn Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Jeg svarte lengre oppi her og ser nå jeg burde utdype litt Altså; alt er som før igjen, MEN magen henger fremdeles litt. Dette har jeg hørt er veldig vanelig etter et ks og spesielt etter et haste eller akutt snitt fordi de kanskje røsker og drar litt ekstra i magen for å få ungen raskest mulig ut.....
lenetk fikk en skjønn gutt Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Ja...d kan godt stemme. Magen er min er liksom seg selv, men akkurat like over snittet er d som jeg har hatt trang bukse på..... d var voldsomt så de røska og slet når de tok ut gutten min ivertfall..
jolanda Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2007 mitt snitt er litt berg og dalbane da,fikk betennelse etterpå skjønner du,og det sies at mødre som er nødt får å ta akutt k.sliter litt extra etter på,så det en fleste mødre lengter litt etter er kansje å få ha ett lite håp om å kunne se ut som før,alle opplever ting forskjelligt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå