Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Dattera mi, 13 mnd snart, vil ikke reise seg og gå. Er det noen som har tips om jeg kan kjøpe noe slik at hun kan trene, så hun kanskje snart kan bli så sterk at hun kan gå. Ser det er mange her inne som går før de er året. Hun går hvis vi holder henne, men hun er ikke sterk nok til å stå lenge. Står litt, men setter seg fort ned igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor stresse med det da? fordi mange andre går når de er rundt året? Tro meg, når hun går så blir det mer å passe på + at det blir mer knall å fall enn hvis du venter til hun er klar selv.

Når det er sagt, så kan du jo gå masse med henne selv. Eller kjøpe gåbil eller noe.. Men ta tiden til hjelp du. Det er det beste. Ingen hast!

Skrevet

Vent til hun er klar for det!! Det er det beste rådet jeg har å gi deg! Det er ingen vits i å stresse med gåinga. De går når de er klare for det selv. Du sier jo at hun ikke er sterk nok til å stå lenge. Da sier det seg selv at hun ikke er klar for å gå enda. Du ødelegger bare for henne hvis du presser henne til noe som ikke kroppen er klar for.

Skrevet

Takk for svar. JEg presser henne ikke, men tenkte å hjelpe henne hvis jeg kunne gjøre noe for henne. Det kommer seg nok etterhvert:-)

Skrevet

Det er bra du ikke presser henne:). Det kommer av seg selv skal du se.

Skrevet

Det kommer det ;0) den tid den ... ja ;) hehe

men vi kjøpte sånn gå piano til lille våres til jul..men når hun fikk det hadde hun allerede gått stødig i 3 uker..hehe... men det kan jo være noe..er ihvertfall grådig kjekt ,hun har stor glede av det fremdeles selv om hun går fint ;)

spiller sanger blinker og lager masse lyder ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...