Gå til innhold

Noen som kan svare meg på en ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan man leie elektrisk pumpe? Og hvor mye koster dette?

Håper på raskt svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger du pumpe da? Gir ikke dere fast føde?

Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

www.ammehjelpen.no

finn ditt område og ring en hjelper.

De leier ut elektriske DOBLE brystpumper. Koster 350 kr pr. uke

kan leies i 4 uker. De er kjempegode- jeg har prøvd.. selv om jeg ikke hadde melk..

Skrevet

På Babyshop. Husker ikke prisen.

Skrevet

Nei vi gir mm. Og noen ganger mme. Akkuratt nå spiser hun mme fra flaske fordi hun nekter og ta puppen, derfor trenger jeg en pumpe.

Sorry meg asså, men når det kommer til ammingen og de problemene vi har med det, så er jeg veldigt sår på det. Så nå synes jeg du skal bare ta og ligge unna og la meg være. Ikke svar dersom du har tenkt og være frekk i kjeften takk.

Skrevet

Helsestasjonen her hade ikke pumpe til utleie.

Jeg vil ikke leie dobbel. Bare enkel.

Noen som vet hva babyshoppen tar?

Skrevet

Jeg kunne leie på helsestasjonen. Måtte betale for selve delen en satt på brystet og flasken til å samle opp melka i, kostet kr. 115. Kunne få beholde den helt til det kommer en akkutt situasjon hvor feks en mor ikke klarer ammingen eller lignende.

Skrevet

Husker ikke eksakt pris på babyshop, det er depositum. så må du kjøpe pumpesett (tror d koster 250) og så er det 18kr dagen i leie.

Så hvis du skal bruke den over lengere tid er det bedre å kjøpe.

Skrevet

endel bandagistforetninger leier ut ;_)

Skrevet

Hei!

Vil anbefale deg og IKKE leie pumpe, med mindre du får det skikkelig billig.

Da jeg fikk førstemann leide vi i desperasjon (haddde brystbetennelse og måtte ha elektrisk pumpe ) på Baby-shop (siden de ikke gadd å låne ut en på Ullevål:( ), det kostet 18 kr dagen og i tillegg måtte vi kjøpe plastutstyret til pumpa (da det selvsagt er personlig) og det kostet 300 kr.

Altså for en mnd blir det 840 kr, og for ikke å glemme depositumet på 500 kr.

Vil på det sterkeste anbefale deg Meledas elektriske brystpumpe, den kan du også sette batteri i dersom dere skal bort og du må pumpe (fest e.l.).

Jeg kjøpte min på apoteket og den kostet 600 kr.

Hadde jeg bare visst det med en gang...

LYKKE TIL:-)

Skrevet

600? Æ betalte 1200 for min! Medela swing?

Skrevet

Betalte også 1200 for min...

Skrevet

Om du burde kjøpe eller leie er ihvertfall i forhold til behovet. For min egn del har jeg kjøpt. fikk lille snuppe i des. 4 uker før termin. jeg er så glad for pumpa mi. Jeg har avent isis, den er elektrisk pluss at du kan sette i batterier også. 2 flasker fulgte også med. og sånn små puter som du setter i fryser, slik at hvis du skal ut å reise, kan du sette disse putene i egen liten lagrigns pose med disse frosne puter. holder melka kald. kostet kr 1000

med første mann leide jeg på medicus ( her i skien, ) det er en butikk som selger helse pleie artikler. du kan jo sjekke hvilke butikker som kselger slike varer der du bor og høre der. Helsestasjon burde jo vite hvorman leier pumper.

men du burde også vurdere ev. kjøp, hvis du har selv inntrykk av at behobet kommer til å bli langvarig.

Skrevet

Og du anonyme der opp. Sjekk opp ting og greier før du foreslår saker og ting. ungen hennes er født i slutten av januar ( sjekk profil ) og er omtreng halvannen mnd. begynte du med fast føde da.

Skrevet

dotcom: Selvfølgelig begynte ikke jeg med fast føde når gullet var 1,5 mnd. Hvis du leter i tråder fra tidligere i dag så finner du en tråd der marie_85 sier at hun skal gi velling til hennes 1,5 mnd baby og nekter å høre på "bedrevitere" som sier at det ikke er riktig.

Skrevet

Til anonym: Nå synes jeg du skal ligge unna!

På forhånd takk.

Skrevet

Hehe..hva har du gjort for å få alle de her mot deg? Jeg må ha oversett noe...skjønner ingenting.

Skrevet

Heller ikke jeg....synes det hele er ganske så teit og umodent.

Trodde dette var en seriøs side der man kunne dele ting og tang med hverandre, men akk.....så feil kan man ta.

Heldigvis er d flere seriøse, enn useriøse her.........tror jeg, håper jeg!

Er forholdsvis ny inn på denne skravlesiden, men såpass har jeg fått med meg på få dager...

Skrevet

Merkelig jeg betalte 6oo kr på apoteket på Tøyen for min.

Vet ikke om det er modellen swing, og den ligger på soverommet hvor ungene ligger så jeg kan ikke sjekke nøyaktig hvilken modell det er, men den er veldig enkel og fin å bruke.

Skrevet

Ja du. Jeg har ikke gjort noe.

Dem har bare funnet ut at dem skal hakke på meg. =/

Men men. Mulig jeg snart gir opp hele siden. begynner og bli drit lei.

Skrevet

Ikke bry deg om det! Har sett at det har blitt gjort med flere vad andre anledninger, det gir seg etterhvert:) Stå på. Flott jente dere hadde forresten, hun er akkurat to dager eldre enn min. Herlig tid:) Hvor stor var hun når hun ble født, og hvordan står det til nå? Skal på kontroll i m vi..spennende:)

Skrevet

marie_85: selv har jeg ingen erfaring med elektriske pumper, men har to venninner som begge har brukt medela swing og de anbefaler den varmt i hvert fall :)

Skrevet

Takker. =) Hun var 50 cm lang og 2835 gram. Nå er hun 56 cm og 4530 gram.

Koselig med kontroll da. :) Da får man ju veie/måle. :-D Det er koselig det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...