Gå til innhold

Strømper og undertøy.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal alle ha hvite strømper? Hvor får dere kjøpt det? Jeg har ikke sett det på Lindex, men flere butikker har jeg heller ikke leitet i....

Kjolen min er champagnefarget, bør jeg da gå for cremefarget (framfor hvitt) undertøy og kanskje hudfargete strømper?

Fillern, dette er vanskelig....har bare litt over en måned igjen også nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg kjøpte mine strømper på BodyMondi (men den butikken er jo nedlagt, så...) Kjøpte eit par kremfarga med sånn plastikk på slik at dei sit fast rundt låra. Men så fekk eg føre meg at eg heller ville ha hofteholdar med vanlege strømper, kjøpte på ein vanleg undertøysbutikk (fann hofteholdar på sal) - det var kjempevanskelig å gå med! Stay ups er såå mykje enklare! Strømpene mine berre sklei ned (hadde jo aldri gått med det før)

Så om du skal ha hofteholdar og strømper kan det vere lurt å teste dei litt først, så du ikkje endar med strømper rundt leggane under fotograferinga *hehe*

Cremefarga undertøy er finast synes eg i alle fall.

Skrevet

Hahahah syns jeg ser det for meg, strømpene nede rundt leggene- haha skratt!

Men om de festes i hofteholderen så kan de vel ikke skli ned? Eller?

Også må jeg bare spørre, når du skriver kremfargete strømper, mener du da hudfarget eller er de mer offwhite liksom?

Skrevet

Eg festa mine i hofteholdaren både framme og bak, men dei sklei ned likevel. Det var litt vanskelig å feste bak, så det kan hende eg ikkje festa dei godt nok der då...

Når eg seier kremfarga er det litt sånn gyllen kvit, ikkje hudfarga. Offwhite er litt meir mot grått kanskje?

Skrevet

Takk for svar :o)

I dag har jeg faktisk fått kjøpt meg undertøy, men mangler strømpene da- de hadde bare stay ups og det syns jeg er så ekkelt med det seige båndet.

Kjøpte kremfarget/gyllent sett fra Triump- stroppeløs bh, hofteholder og truse. Droppet kosrset, og veldig fornøyd med det. Sparte masse penger, og bhen kan jeg jo bruke hele tiden, så syns det var en finfin investering. Betalte tilsammen ca 770 kr.

Skrevet

Hvor kjøpte du undertøyet ditt?? Synes ikke de har noe fint i de "vanlige" butikkene som lindex, hm osv.. Kanskje jeg ikke har sett grundig nok etter..

Skrevet

På cubus faktisk :o), merke Triump

Skrevet

Jeg har også kjøpt offwhite (ivory) undertøy og ivory strømper. Fikk tak i de på undertøyssalongen på Strømmen Storsenter. Der har de hvite, ivory, brune og sorte. De kan kjøpes med og uten gummibånd. Jeg har kjøpt uten, og de var super behagelige, og lette å feste i strømpeholderen.

Fikk et tips om at strømpene bør matche skoene...

Skrevet

Personlig vil jeg ikke ha hvite strømper uansett hvor hvit kjolen er! Skal ha sommer bryllup, med halvlang kjole, og har egentlig ingen strøpeplaner i det hele tatt. Ender jeg opp med, så skal de være "naturlig solbrune" ;)

Og jenter, det går fint an å bruke stay-ups med hofteholder, det er bare en ekstra sikkerhet det da :)

Skrevet

juli-mamma ~30.07.07~!

Hva betalte du for strømpene? Er det Aud undertøy du kjøpte de hos?

Er så vant til HM priser jeg, så ser liksom ikke for meg å betale mer enn 100 kr for strømper...

Skrevet

Kjøpte de i Aud`s undertøyssalong ja... Betalte 130 kr som ikke er stort mer enn du må gi for en skikkelig gravid-strømpebukse. De var super behagelige å ha på, og gleder meg til å bruke de en hel dag =)

PS: Fikk tips i butikken om å kjøpe et par knestrømper som sikkerhet. Sånne helt vanlige i butikken, bare i tilfelle de rakner nedpå leggen. Rakner de ved hofta er det jo ingen som ser det uansett ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...