Gå til innhold

Noen som har vært på ul i uke 14-15???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ul til torsdag, da er jeg 14+4, og er så nysgjerrig på om kanskje det er mulig å se hvilket kjønn det er? Går det an? Vis det er en gutt kanskje???

Eller burde jeg kanskje slakke ned på forhåpningene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Var på ul forrige uke, var da 14+3. Vi så ikke noe kjønn, men spurte heller ikke om det.

Det var litt vanskelig for jordmor å finne babyen med engang, for den er jo ganske liten så tidlig.

Godt mulig at du får vite kjønnet, Det hadde kanskje gått for oss også, men vi spurte ikke, og jordmor sa heller ingenting.

Skrevet

Jeg var på ul i uke 14, og fikk beskjed om at de ikke kan se kjønn så tidlig. Så jeg beklager å måtte skuffe deg, men sjansen er nok ille spess stor for at du får vite noe. Tror faktisk ikke de kan se det før i uke 16-17, altså ordinær ul.

Skrevet

søren å.. jaja;) Da får jeg vente i 4uker til jeg får vite hvem som har tatt plass i magen min!! Har så lyst til å finne noen navn;)

Skrevet

Var på UL uke 15. Spurte om kjønn. Hun kunne ikke si noe med sikkerhet, men sa at hun trudde det var gutt. Så da tenker jeg hun måtte ha sett noe, siden hun turte å si det.

Skrevet

jeg var på ul i uke 14, legen sa det var gutt... men så var jeg ¨på ul igjen i uke 20, og da kunne hun ikke se noe pga navlestrengen lå mellom beina... så vet lissom ikke om jeg tør stole helt på det da.. hehe..;)

Skrevet

Nei tør jo ikke å stole på det jeg heller. Håper de ser det på ordinær UL om ca 1 uke.... Har jo begynt å sett for meg at det blir en gutt, så blir rart hvis jeg får kontrabeskjed på neste UL :-)

Skrevet

Heisann:) Jeg var på ul uke 15+2 og da så han helt tydelig at det var en guttesmurf som lå i magen min å var helt propell. I mitt forrige svangerskap(tvillinger) så de det i uke 14. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...