gullet kom 03.07.07 Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 noen her som meg? har 8 år mellom min første sønn og min kommede sønn... noen erfariner å dele??
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 vel...jeg var 8 år da min lillebror kom til verden. Hehe. De første dagene var jeg verdens stolteste søster og ville passe på ham og verne ham fra alt vondt i verden. Etter noen dager ble alt egentlig bare helt forferdelig. Fra å være den som alltid sto i sentrum til plutselig å må gi fra seg plassen var ikkeno særlig. Massemasse sjalusi.....kjentes ut som jeg ikke eksisterte engang. Fant ut at den eneste måten å fortsatt få oppmerksomhet på var å passe på lillebroren min som en hauk. Ingen fikk holde ham, mate ham, klemme ham etc...det skulle bare jeg gjøre. Hehe!Så sånn var det. Får fortsatt høre fra samboeren min at jeg var alenebarn aaaaltfor lenge;)
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 det blir 91/2 mellom mine sønner, er veldig spent. svangerskapene er så forskjellige, mye smerter denne gangen kan ikke huske at det var sånn, men det er jo en stund siden da *smiler* det er blitt så lenge mellom disse da det er prøverørsbarn denne gangen. Lykke til.
minime<3 in belly Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Det blir 6 år mellom mitt barn og min samboers datter. Det blir veldig spennende å se, men jeg tror vi har en fordel som har så store barn. De er klare for å ta ansvar og skjønner at baby`n tar litt x-tra av mamma den første tiden. Tror ikke de "eldre" barna blir så lett sjalu, de er voksne nok til å forstå forskjell.
mowggi0 Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Heisann:-) Min første fikk jeg for 15 år siden( 16 i mai) og min andre fikk jeg for 11 år siden, har termin 1 august med attpåklatten( min samboers første) Vi gleder oss stort alle sammen til den lille guttebabyen vår kommer
Liz m spire Skrevet 12. mars 2007 #7 Skrevet 12. mars 2007 Eldstemann er 9 år i mai, og foreløpig gleder han seg veldig til lillebror skal komme til sommern. Bruker å komme å snakke med magen, kose med den og kysse den. Regner med at vi sikkert vil oppleve litt sjalusi, men er forberedt på det og tar det som kommer.
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 12. mars 2007 #8 Skrevet 12. mars 2007 blir nesten 8år mellom dattera mi og ho som kommer i sommer.. prøve allerede no å inkludere ho så mye som mulig. ang kjøp av klær,utstyr osv... ho får ikkje bestemme hva slags utstyr,men får være med,og i spør om ho syns det e fint osv.. ho å stebroren ska få dra en dag når det nærme seg å kjøpe noe de selv vil at babyen ska ha :-) de holder på å snakke om det nå å sånn.. å no når i går gravid,snakke i veldig mye om hvordan det var når i gikk med ho,kor mye i gleda meg osvosv :-) det e en ting ho elske :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå