catine Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 spiser sjokolade?? (Dere som ammer) Og isåfall- går det greit å spise litt eller må det kuttes helt ut? Håper på svar:)
Venter på lite knøtt : ) Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Min har ikke reagert på at jeg har spist sjokolade i det hele tatt,og jeg er glad i sjokolade : )! Er nok ganske individuelt hva de små reagerer på.
Murmeline Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 JA!!! Her var det verst i begynnelsen (første 3mnd), kunne ikke røre sjokolade. Nå kan jeg spise litt, men hadde sjokkis-orgie i dag, og det gikk ikke så bra.. Tips: prøvespis på morgenen, så kommer evt magevondt åp dagtid. Slitsomt å ha det på natten nemlig;)
fru pigalopp Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Min har aldri reagert på noe jeg har spist og jeg har spist alt uten noen restriksjoner.
hårsår Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Paprika og pepperkaker er det eneste jenta mi reagerte på!
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Det eneste min baby har reagert på er koffein. Jeg spiser ellers alt mulig rart uten problem. Ps han reagerer heller på at jeg ikke spiser sjokolade =D
Mammasin Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Det var deilig lesning!! Tror det var det babyen min gråt av igår ja...hihi...mangel på sjokolade!! Nå tar jeg meg en tur i godte skapet!! Takk,takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå