Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Jeg synes bare jeg ser fler og fler i speilet hveeeer dag;-/ blir litt små deppa. Den ene rumpa mi er bare et stort strekkmerke, rødt rødt rødt.. har fått på rumpa, litt på låra fremme og bake og i "håndtaka" på siden.. et på magen-tror jeg... er så lei av å smøre ,men klarer liksom ikke la være selv om det ser ut som det har lite effekt;-P... hva med dere da? har ennå 5,5 uker igjenn så det kommer nokk fler.. når fikk dere og smører dere(selv om det ikke hjelper;-D )
lillelarven Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 hei har fått fire barn før og jeg har nesten ikke noe , så vidt det synes , fint og bruke baby oil , hjelper synes huden blir så myk og fin.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Jeg begynte vel i uke 35 så smått og syntes det har blitt mer og mer... Fått det på magen.De har blitt mer blå/lilla, har de under og over navlen, og på høyre side..jentungen ligger mest der! Kjenner huden har blitt ordentlig tynn, svir når jeg klør meg på magen. No ordentlig drit altså.. Bikinisesong her I NOT come...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har fem uker igjen til termin og ser ikke ut!!!! heldigvis har voksingen min stagnert. har lagt på meg 17 kg men bare et halvt den siste måneden. håper det stopper nå. har sterkkmerker på brystene, på magen, insiden og utsiden av lårene, på "kjærlighets håndtakene" og på rumpen....så har nok sett min siste bikinisesong.... jeg har smurt meg med alt mulig hele svangerskapet. ingen ting fungere. det er kun genetisk, mamma og søster seg heller ikke ut... har vært en smule deprimert pga dette, men har heldigvis en mann som syntes jeg aldri har vært mer sexy enn nå!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Hoff nei blir ikke mye bikini i sommer altså... selv om det sikkert er verdt det til syvende og sist føler man seg jo helt j.... forde.!!! Håper,håper det ikke kommer fler ,men synes jeg ser en ny hver dag:(.. hvor skal det ende da?! nei nei...er begynnt å klø veldig jeg å? hmm håper ikke det er et tegn på flere... hoff jaja...
juddellihuddelli Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Har heldigvis ikke fått noen strekkmerker, har termin på tirsdag, og har heller aldri smurt meg med noe. fått det for meg at huden min jobber bedre med "egne stoffer"...
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Eg e i uke 30, og bynnte å få dem i uke 23-24. Smøre meg av og til (selvom legen seg at d ikkje hjelpe sia man ikkje kan smøre underhuden mer elastisk, og pga av at d strekkmerka også e et hormonutbrudd, og nån e meir plaga enn andre..) Men eg smøre meg førr da føle eg meg bedre:) Har strekkmerka på låran, på magen, på puppan, og i sidene. Har mangemange på lårene, men ho e verdt kvert strekkmerke;) Synes egentli ikkje at d gjør så masse lenger, d e jo heilt naturlig, og om nån år så e dem nesten ikkje synelig lenger:) *søstra mi så heilt for jævli ut når ho va ferdi, og no vises dem ikkje så veldi got lenger, og dem vises mindre hvert år:)*
prins 07 og prinsesse 09 Skrevet 11. mars 2007 #9 Skrevet 11. mars 2007 magen full her. fikk dem i uke 9!!!! e nu i uke 37
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #10 Skrevet 11. mars 2007 Har 14 dager igjen til termin, og ikke et eneste strekkmerke! Har ikke smurt noe jeg heller.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 11. mars 2007 #11 Skrevet 11. mars 2007 Jeg er andregangsfødende,og har ikke strekkmerker.. Er i uke 31 nå. Må jo si jeg føler meg heldig:-)
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 12. mars 2007 #12 Skrevet 12. mars 2007 Fikk ingen sist og (bank i bordet!) ingen hittil. Er i uke 35 nå.
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #13 Skrevet 12. mars 2007 Er 32+2 idag og har ingen ennå.. Håper jeg slipper, men man vet jo aldri..
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 12. mars 2007 #14 Skrevet 12. mars 2007 Er 35+1 i dag og har ikke fått et eneste nytt strekkmerke. De som jeg fikk forrige gang (helt helt mot slutten) har blomstret opp igjen. Har smørt meg med body lotion 1 eneste gang i løpet av hele svangerskapet. men fortvil ikke kjære medgravide, jeg er sikker på at de kommer til meg også! har forøvrig gått opp ca 12 kg til nå!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 12. mars 2007 #15 Skrevet 12. mars 2007 I dag er eg i veke 39 og har faktisk ikkje fått strekkmerker enno. Det er jo lov å håpa men eg er psykisk forberedt på at dei kan komma enno.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #16 Skrevet 12. mars 2007 Mange heldige sjeler ser jeg:-).. nei man kan ikke smøre ned til lærhuden ,men huden blir jo mer elastisk når man smører da.. klarer ikke la være jeg enn visst;-P.. mange sier det er arvelig, men min mor hadde ingen og min søster få.. så jeg er vell den "heldige".. jeg vet at hun er verdt det ,men vanskelig å tenke slik nå;-/... Er ganske lita og tynn så forventa egentlig at de skulle komme ,men vil ikke se nye i speilet hver dag:-(... jaja...
Hanne-mor Skrevet 12. mars 2007 #17 Skrevet 12. mars 2007 Er i uke 33 + 4, har ikke ett eneste strekkmerke. Er førstegangs, har smurt meg hver dag med bodylotion. Utrolig kjedelig, men verdt det Har kun gått opp 7,5 kg, og det bare på magen, så kanskje det er grunnen? Vet ikke... Tror det kan være genetisk også, for mormor (født 3 barn) og mamma (født 2 barn) har ikke ett eneste ett!
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 12. mars 2007 #18 Skrevet 12. mars 2007 Heisann;) Jeg har fått en del strekkmerker... På innsiden av lårene, på "håndtakene", noen på magen (disse fikk jeg for 2-3 uker siden. 33+4 uker nå) og på puppene, de fikk jeg veldig tidlig uke 10-12 eller noe. Men smører meg med natusan babyoil m/ aloe vera, og de "demper" fargen på strekkmerkene. De blir liksom ikke så røde... Har fungert VELDIG bra på puppene i hvertfall;) Smører meg da ETTER jeg har tørket meg med håndkle. Syntes dette gav best effekt. Men ikke smør i kløften ---> blir lett KVISER..
ninsoer Skrevet 12. mars 2007 #19 Skrevet 12. mars 2007 er i uke 37+4 og har ikke fått noen enno.. men er flink til å smøre.. bruker en krem som jeg har kjøpt på apoteket.. og tror den har litt å si.. for jeg merker at huden blir mer elastisk ved bruk av denne.. no har jeg ikke lagt på meg så mye da.. 13 kg hittil. kan jo ho litt å si d oxo.. hvem vet. krysser fingrene for at jeg ikke får noe masse på slutten.
Ny bebis i magen! Skrevet 12. mars 2007 #20 Skrevet 12. mars 2007 Har 21 dager igjen i dag (fødeklar, jippi) Har ikke fått noe strekkmerker ennå. Det er jo kjekt. Men er jo noen dager igjen ennå, så vi får se. Har ikke smurt meg så mye heller, så... Har litt strekkmerker på hoftene fra da jeg kom i puberteten, men de er så lyse at man ser dem ikke så godt. De vil nok blekne disse som dere har fått på magen også. Hjelper ikke å smøre fordi det revner i underhuden.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 12. mars 2007 #21 Skrevet 12. mars 2007 Det skader ikke å smøre, men som tidligere nevnt "strekker" underhuden seg og der får man ikke smørt gitt, så når de først kommer så kommer de...Og desverre kan de komme helt til siste uken man går gravid. Kjipt altså! Jeg og trodde jeg skulle slippe unna da mamma ikke fikk et eneste ett. Men den gang ei, hun la på seg 17kg jeg har lagt på meg 16, hadde litt magepolstring fra før av, og tenkte det kunne bidra litt, men neida! Er ikke syyyyykt mye, men nok til at det syns... Har 2 uker igjen
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #22 Skrevet 12. mars 2007 jeg har fått masse på rompa, innsiden og fremsiden av lårene... det begynte smått, men nå på slutten har det eksplodert! 37+3 på vei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå