Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Jeg og samboeren min har hatt sex så og si hver dag hele svangerskapet..hihi:) Er glad for å være en av de som ikke mistet lysten... MEN jeg har begynt å få vondt nå og det er kjipt! Er 24 uker nå og magen begynner jo å bli tung... Smerten oppstår når han tar meg bakfra og det kjennes ut som det er i de båndene som holder livmoren på plass.. Er det fler som har det sånn og er det noe å bekymre seg for?? Velger anonymknappen, jeg:))
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 bruk heller stillinger som er behagelig for deg.for det skal ikke være vondt..så enkelt e det.
Alba44 Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Har selv ennå ikke merket noen lignende problemer, men mitt råd er også at dere får finne frem til stillinger som er behagelige og gode for dere begge to.
Jeanskin Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Det hadde jeg også for en stund siden. Blødde også litt, særlig etter den stillingen. Så det slutta vi med. Har fortsatt sex, men i andre stillinger. Vi fant ut at det ikke er verdt å risikere noe! Best når alle har det bra!
VinterSol+2 Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 det er ikke uvanlig, men heller ikke farlig. men dersom du føler ubehag, bør du finne andre stillinger som fungerer bedre en stund fremover. det kan også være en ide å roe ned tempo og hardhet i sexen etterhvert, ettersom du kan og nok kommer til å bli litt mer ømfintlig etterhvert:) ellers, kos dere som før:)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Han kommer nok "for langt inn i deg" når dere er bakfra. Ikke bra i det hele tatt faktisk. Bytt stilling.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 eg også kjenner ubehag med den stillingen men eg gir beskjed med en gang.du er ikke alene :-) hilsen
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Det er da ikke falig at han kommer langt inn i deg!! Kan jeg ikke tenke meg.man kan ha samme type sex som ellers, så lenge det er behgelig for deg:).er nok heller det at du har en mage som begynner å bli stor som er tung under denne stillingen.. Ikke vet jeg, men farlig tror jeg ikke det er:) Er nok ikke dumt¨å bytte stilling heller, men det har du sikkert gjort allerede:)
minime<3 in belly Skrevet 11. mars 2007 #9 Skrevet 11. mars 2007 Jeg kan kjenne de samme smertene.... Jeg og ser på det som et lite problem, for det er jo ikke at jeg ikke vil ha sex, men det er jo ikke noe behagelig når det gjør vondt.... Så jeg tror i hvertfall at man må ta det litt "roligere" og prøve seg frem, det prøver vi på...Men ikke alltid lett når lysten er der... Lysten er ofte sterkere enn "fornuften"
♥ivf m/prins♥ Skrevet 11. mars 2007 #10 Skrevet 11. mars 2007 Sitt på topp - da har du hele kontrollen ;o)))
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #11 Skrevet 11. mars 2007 hvis man kommer for dypt inni, kan det irritere livmortappen og i enkelte tilfeller fremkalle veer....
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #12 Skrevet 11. mars 2007 Helt ærlig talt.dette har ikke noe med veer å gjøre. Det er ikke farlig med sex i svangerskapet!!! Men det kan oppstå noen vondter når man er gravid. Kos deg videre med kjæresten din!
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 12. mars 2007 #13 Skrevet 12. mars 2007 Jeg opplevde ubehag med denne stillingen og vi tok det bare mer med ro og ikke helt inn og da gikk det mye bedre. Kan også anbefale at du kanskje sitter oppå han også, da kan du styre selv tempo osv=) Lykke til=)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #14 Skrevet 12. mars 2007 Det er en myte at sex kan fremkalle veer. Sperm skal visst ha noen stoffer i seg som kan fremkalle veer, men dette er jo ikke relevant før rundt termindato. Ikke gjør noe som føles ubehagelig; det er nok du som er mer sensitiv enn du var før. Flott at dere har masse sex! Her går det litt opp og ned. Men veldig godt når det går opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå