Galskapens overhode Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Hører egentlig ikek til her lenger.. men følger da med.. Er hun fremdeles svanger? HVordan går det med eldstejenta??
FrøkenSprøken Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Det lurer jeg også på! Har tenkt litt på henne, stakar...
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Hun er nok på sykehuset enda, men jeg tror det går bra med henne og lille spiren Nora Sofie har blitt stor og vakker jente
Galskapens overhode Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2007 så godt å vite.. tusen takk.. Ønsker dem masse lykke til..
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Snakket med henne på msn i går, da var hun på sykehuset enda. Alt gikk bra med alle sammen Hun tror hun får komme hjem snart
Sabina og gjengen Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 Jeg og snakket med hun på msn her om dagen, hun er i uke 24. Ska ligge på sjukehuset ei uke til, hun ble lagt inn for noen uker siden med 2 cm åpning, men, dette står på hjemmesida hennes. Hun vil nok fortelle selv hvordan det går med snuppa og alt, men sjukehuset har stanset åpningen og dette går fremover:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå