mammaTiL4gutter Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 for 6mnd siden flytta jeg med ungene fra pappan...det har vært stritt...ikkeminst fordi han har klart å snakke alle "mine"over på sin side..så jeg har stått igjen alene med ungan,å vært den store stygge ulven,hele tiden.men i helga har jeg endelig hatt bewsøk av noen i slekta mi.jeg har bursdag i morgen,så jeg har vært litt spent på hvordan denne dagen/helga skulle bli.De har heldigvis begynt å forstå litt hvordan ting henger sammen no...å de ser jo hvordan han driver no da,kjører fra den ene til den andre for att de skal synes synd på han....har hele tia,inni meg tenkt att de kommer nok til meg bare de får litt tid og får tenkt seg litt om... beste gaven jeg kunne få egentlig... vet ikke helt hvorfor og hva jeg ville med dette,,,men :-))) sitt med tåran i øyan å...Endelig....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 De som lever på løgner vil alltid bli innhentet..... De som lever som ærlige og sanne mennesker vil få sin belønning:-) Sender deg en god klem jeg......godt å få litt støtte:-)
Gummelillan Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Tenker det var en gave du virkelig har fortjent! Kos deg i morgen og gi aldri opp håpet om at falske mennesker til slutt gjennomskues. Gratulerer med dagen, på forskudd ;-)
Karomamma Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Ja, det er som de andre sier - løgn og falskhet har dårlige levevilkår. Så flott at du har hatt mot til å bryte ut, det ser nok de andre etterhvert også. Lykke til fremover
dritgrei hei hei! Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Nå har jeg i utgangspunktet lite til overs for survete menn, og menn som vrir på sannheten så den skal komme dem til gode har jeg enda mindre til overs for - har vel holdt på noen år med den slags vet jeg :-). så godt at de begynner å se tegninga.... jeg har tjent mye på å være saklig, tydelig og tålmodig, for sannheten vinner! Jeg er glad på dine vegne, og jeg håper at du ikke sitter og er trist fordi det har tatt litt tid... Det er ikke alltid like lett for de som er rundt oss å se hva som faktisk foregår, men hvis vi gir dem litt tid så vil sannheten tydeliggjøres for dem også. Det viktigste er at du er trygg i deg og ditt, så vil det andre ordne seg! Jeg heier, også håper jeg at alt er like herlig med kjæresten! klem fra
sesamfrø Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Tenker det var godt! Sannheten kommer oftest for en dag;-)
♥Snulder Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Trenger ikke skrive noe eget innlegg her jeg.... Dritgrei sier akkurat det jeg tenker! Gratulerer med morgendagen!
mammaTiL4gutter Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2007 tusen takk,alle dere snille :-) Har vell egentlig bare venta på at de rundt meg skulle "få opp øyan sine".. Jeg selv er veldig trygg på at mitt valg er riktig..Men det tok meg noen år før jeg turte å bryte ut.. Men her er jeg :-)) Å kjæresten,han er fremdeles like super ja :-) Ha en fin fin kveld jenter...
Superlis Skrevet 11. mars 2007 #10 Skrevet 11. mars 2007 Vil bare gi en støtter deg klem og si: Gratulerer så masse med dagen i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå