VinterSol+2 Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 tenke jeg skulle kikke etter i ULpapirene mine hvor morkaka lå og sånn.. da vi var på UL sa jm at den lå forran på min høyre side (eller pekte, "her ligger den") så da har jeg bare tenkt det. og i papirene mine står det; placenta anterior posterior. bak forran? hun har også krysset to ruter til, med fundus og lat dext noen som forstår? bare for moro altså
Solskinnsjenta Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 anterior betyr foran og posterior betyr bak, så hvis du har foranliggende morkake er det vel krysset av for anterior. Det andre er jeg ikke sikker på.
VinterSol+2 Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2007 neida, det er krysset av for begge deler! er det jeg stusser på, nemlig. jeg skrev bare opp det hun krysset av.. snodig, ikke sant? haha kanskje jeg har en laaaang morkake som har flettet seg rundt... hehe
Jeenie Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 den ligger sikkert på siden din da, sånn at den er både foran og bak...
VinterSol+2 Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2007 ja, må jo være noe sånt.. hehe hvorfor kan de ikke bare skrive ting på norsk?! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå