Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Jeg må desverre si at jeg trivdes på bim veldig godt ,men føler meg litt utilpass her inne,redd for å gjøre feil.. Derfor er jeg nå anonym. Men hvor likte/liker du deg best?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 BIM. Flere hormonelle gale kvinnfolk her enn det var på BIM selvom de var høygravide. Rart det der. Mye slitne,sure kjærringer på ett sted. Skummelt.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Nå kan jeg jo være på både bim og dib...bim er mye mer oversiktelig, og litt mer koselig, men når man er vant med aktiviteten her på dib, så blir bim liksom litt kjedelig fordi det skjer så lite der!
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 BIM er best...koslig her og men savner bim jeg...
tante grusom master of law Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Jeg synes det er bedre her. På bim er det alltid det samme hele tiden, simproppen hit og slimproppen dit. Men det var for så vidt greit når man var gravid og lurte:)
duppsko Skrevet 11. mars 2007 #9 Skrevet 11. mars 2007 i hvertfall mens du er gravid.. hehe... ikke så gøy der nå
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #10 Skrevet 11. mars 2007 her vel,hvor ellers....bim er tider som er forbi.dib er stedet jeg må bli...yeh,rima jo....hadde bare stemninga vært like koselig som på bim.......
♥sjiga♥ Skrevet 11. mars 2007 #12 Skrevet 11. mars 2007 bim helt klart men det var vel fordi man var felles om denne spenningen og håpet. og undret seg på hva dette var som var inni der gledet seg til å komme ut. her på dib blir mer slik for å få tips og råd liksom. trives her å jeg da men det var noe med det å være gravid sammen liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå