Gå til innhold

Fårvirra?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har tenkt så mykje på deg. Har du snakka med pappaen til lille Leon? Har du noen rundt deg som du kan få litt hjelp av i denne situasjonen, får du noen hjelp fra sykehuset etc. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Tusen takk for støtte - vet ikke helt hva jeg skulle gjort uten å kunne lette hjerte mitt her inne. Jeg har desverre ingen familie å støtte meg til. Barnefaren vil nok ikke! Kompisen min er i utlandet. Er alene om alt nå!!!!

Har desverre ikke turt å ta kontakt med barnefar, jeg er i grunn veldig ambivalent i saken. På en side føler jeg at han bør få vite det så han kan ha en sjangse til å ta farvel. Men på en annen side orker jeg ikke tanken på at han skal si / vise at han gir faen i sønnen vår. Til nå har han ikke ønsket noe med saken å gjøre. Kun hans 2 andre barn som er verdige for han. Mulig jeg overreagerer, men klarer virkelig ikke flere slag i trynet - trenger virkelig hans støtte!! Er veldig usikker på om jeg klarer dette mye lenger.

 

Om jeg ikke klarer å ta meg sammen, så får ikke gutten min den avslutningen han fortjener. Herregud, så meningsløst dette er!!! Hjertet mitt gråter for alle som må gjennom det å miste sitt barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg,

 

sønnen din har det viktigste et barn kan få, en mamma som elsker ham.

Hvis du ikke orker tanken på en begravelse, så finnes det andre alternativer.

Du har muligheten til å velge å bare senke kisten, uten sermoni først.

På den måten får du en grav å gå til, uten å måtte planlegg og ordne med sermoni.

Du kan også velge å gravlegge ham på en minnelund.

 

Men det aller viktigste her, er at du passer på deg selv nå.

Jeg er helt sikker på at Leon vet hvor høyt elsket han er.

Og sorgen du føler kan aldri bli større enn kjærligheten man følte først.

Sorgen du føler nå er der fordi morskjærligheten din ikke kjenner noen grenser. Den er til og med sterkere enn døden.

 

Jeg tenker på deg, og jeg er på msn hvis du trenger noen å snakke med.

 

Stor klem Aida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel støtte fra sykehuset? De kan jo ikke bare overlate de til deg selv når de vet hvordan situasjonen din er. Har du kontakt med begravelsesbyrået? Om ikke du har noen familie så vil vel jordmoren din og andre fagfolk kunne hjelpe? Det må vel kanskje også tas en avgjørelse angående begravelsen. Huff for en vanskelig situasjon du har kommet i.

 

Mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? Noen som har noen kontakt med Fårvirra som kan oppdatere litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...