Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 mange anonyme som rakker ned på andre og slenger dritt. er så lei av det... kan dere ikkje bruke nick vist dere skal være frekke og ikkje gjemme dere bak anonym knappen. huff jeg måtte bare få sagt det. ha en god søndag alle sammen:)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Trodde det hadde blitt litt bedre nå jeg, eller har det ikke?
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2007 hvorfor er du anonym nå da?? jo håper det blir bedre at vi kan ha det gøy her inne:)
Karija Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har ikke merket noe til disse forferdelige anonyme personene, jeg, men det er mulig jeg leser "feil" tråder. Så jeg vil heller si "Huff, det er så mange hårsåre personer her". Man har ikke særlig mye å gjøre på et forum dersom man ikke tåler andre syn enn sitt eget, eller dersom man forlanger at de som drister seg til å være uenige, skal legge ned masse tid og energi på å ordlegge seg på en slik måte at de ikke tråkker på noen ekstremt ømme tær. Jeg synes faktisk det er utrolig barnslig å bli personlig fornærmet over at noen er uenige med en. Og siden det finnes så mange hårsåre personer her, er det ikke rart at folk legger inn innlegg som anonyme. For ordens skyld; jeg har ikke lagt inn anonyme innlegg, så jeg er ikke en av disse slemme anomyne.
OsloMor Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Blir veldig fjortis og usaklig her noen ganger. Da logger jeg meg av, og gjør noe nyttig istedenfor. Synes forresten folk generelt sett er flinke til å bruke kranglesiden, noen kan definitivt bli bedre til det!
Babyfacepsycho Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Må bare signere den jeg Angela83. Jeg skulle ønske dem kunne tatt bort muligheten til og være anonym.
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Hi du Karija. det er ikke bare snakk om å tåle andres syn på saker og ting. Problemer er at mange rakker ned på andre, jeg like stiller dette med mobbing og det er utrivelig å få slengt mot seg og ikke minst for andre som leser dette og. Det er mange som istdenfor å gi råd som det søkes etter, velger å rakke ned. ta eks. her om dagen leste jeg et innlegg her inne fra en mor som hadde lagt ungen sin for natta med lue på. lua hadde snor og ungen var veldig forskjølet. i søvne snudd ungen hodet, uten at lua "fulgte" med. ungen laga gurgle lyder og moren skjønte at noe hørtes annerledes ut og sjekka ungen. snora lå stramt rundt halsen............. Mora fikk sjokk, noe de fleste av oss ville også ha fått, hun syntes det var veldig ekkel opplevelse. Nå husker jo ikke jeg i farta hva moren trengte råd om, men de fleste svarene gikk på hvor dum og idiotisk det var av moren å bruke lue med snor, og hvorfor ihuleste b rukte hun lue. og bla bla bla. tenk om ungen hadde d... jeg mener at selve opplevelsen til moren ville ha gitt henne en tankevekker, jeg har stor tro på at den feilen gjør hun ikke igjen. hun trenger faktisk ikke å bli fortalt det av alle og en hver. hun har sannsynligvis lært av sine feil. Men gi henne råd isteden.... det er det hun søker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå