Trønderpia venter nr 3 Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Eller er det bare å bestille time? Det er forsatt vondt i bekkenet mitt:(
snull Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 trenger ikke rekvisisjon fra lege nei.....bare ta en telefon til kiropraktoren du God bedring.....,men husk at hvis det er etter fødselen du har vondt i bekkenet ditt, så ville jeg gitt det godt med tid til å bli "bra" av seg selv...
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2007 Hvor god tid da? Er over 3 mnd nå.
aprilspøk Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Kan være lurt med henvisning fra lege, for da får du egenandelen igjen.
OsloMor Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Hei! Lurer på hvordan vondt du har? Har nesten noe som ligner bekkenløsning (hadde bekkenløsning under begge svangerskapene mine, yngste er 6 mnd) , stivner til i korsryggen og hoften og noen ganger ut i låret.Gjør vondt å stå stille lenge om gangen, men kan gå langt. Bor i fjerde etasje uten heis, så jeg bærer mye tungt,, Er dette noe som ligner din smerte, lurer på om det er det noen kaller bekkenlåsning...
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har vondt bak, i rumpestumpen. Og frem i musbeinet...Hvis du skjønner:)hehe
MammaDilla Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har låsning bak i bekkenet og ekstremt ondt fremme i "musebeinet" som du så fint kaller det Jeg gikk til kiropraktor en uke etter fødsel og angrer ikke et sekund. En låsning ordnes ikke av seg selv. Jeg må knekke den på plass to til tre ganger i uken.. Ring kiropraktor i morgen du
OsloMor Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Akkurat det samme som meg! Er det dyrt å gå til kiropraktor, får man refundert noe? Dere fødte jo for relativt kort tid siden, jeg fødte jo for et halvt år siden... Er det fordi jeg bærer så mye tro?
MammaDilla Skrevet 11. mars 2007 #9 Skrevet 11. mars 2007 Jeg får ingenting igjen nei.. betalte 400 kr første gang, og 270 pr time nå. Men det er SÅ verdt pengene. Jeg er mye bedre, men må gå til behandling en stund forsi bekkenet går tilbake i låsning hele tiden..
OsloMor Skrevet 11. mars 2007 #10 Skrevet 11. mars 2007 Det var ikke så ille, så for meg mye verre. Tror jeg skal bestille time i morgen den dag, hvis jeg bare kunne blitt litt bedre ville det ha verdt pengene. Takk for svar forresten:-)
MammaDilla Skrevet 11. mars 2007 #11 Skrevet 11. mars 2007 Ja, for meg var det snakk om å kunne gå eller ikke.. Jeg er i tillegg belastet med store smerter forran pga brudd under fødselen. Og når det låser seg bak klarer jeg ikke gå. Men med en gang kiropraktor knekker meg så blir det bedre. Og det gjør ikke ondt å behandles i det hele tatt hvis du klarer å slappe av mens du blir knekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå