Gå til innhold

Usikker på å reise på weekend-tur..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Dublin neste helg og få med oss St. Patrick`s Day feiringa.. Noen som har vært der på den tiden?

Grunnen til at jeg nå er bekymret er at vi var på en pub i går for å møte noen venner. Har omtrent ikke vært ute siden jeg ble gravid, og jeg synes plutselig at musikken var så høy og fulle folk var så voldomme.. Og det var jo bare i min lille hjemby.. Tenk hvordan det er i Dublin akkurat den helgen..!? Blir bekymret for om noen skubber borti magen min eller om babyen synes det er slitsomt med høy musikk, kanskje..? Man blir så veldig beskyttende overfor den lille i magen kjenner jeg.. :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

babyen har ikke vondt av høy musikk, så lenge du har det bra!

du må nesten ta stilling til dette selv, jeg har aldri feiret st.patrick's i dublin, så jeg vet ikke hvordan ståa er der da, men dere kan kanskje være bevisst på at du får nok hvile, og at dere muligens holder dere på steder der trengselen ikke er så stor, osv?

Dette er for ditt eget vel da, babyen ligger godt beskyttet inni deg, og syns bare det er moro om du danser og ler og har det gøy! Husk at babyen har sin egen personlige airbag (deg) dessuten er ofte folk noe mer forsiktige rundt en gravid mage, er de ikke det da?

Skrevet

Eg har også merka at eg ikkje trivst "ute" lengre, det er ikkje kjekt å gå ut anna enn på restaurant. Likar ikkje den høge musikken... Men det er jo ikkje alltid like mykje "musikk og fest" på pub i utlandet då (although det er St Patrick, så det blir nok "livat" nok!)

Eg er sikker på at de kan finne nokre roligare stadar i Dublin, sjølv den helga. Og det er jo SÅÅ deilig å få komt seg bort litt!

Skrevet

hehe..synes det var et godt poeng det med personlig airbag, Vintersol. :0) Får prøve å ta det litt med ro og kanskje ikke oppsøke de uroligste stedene..hehe. Så lenge jeg har det gøy har vel babyen det bra kanskje, ja. :0)

Skrevet

kom på en ting til;

feiret nyttår i shanghai, og det var trangt!

Jeg syns det var fryktelig ubehagelig, men så er jeg også litt klaustrofob i utgangspunktet.,, men det er faktisk sjelden at det er magen som får seg en trøkk, på en måte..

men merker jeg blir lettere sliten enn ellers nå, derav musikk og sånt sikkert blir litt mer ubehagelig. men baby liker godt å høre musikk.

og ja,, som tosofo sier; det er jo så deilig å komme seg ut litt og oppleve litt og treffe litt mennesker. men jeg er ikke i stand til å holde på hele natta lenger, for å si det sånn! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...