Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 går det bra folkens? jeg sitter og gumler på smågodt...skal snart ha middag..så gubben har konfiskert posen ja ja ..klarte å gjemme unna et lite lager før han kom å tok den hehe.... ellre så går det nå greit...fortsatt kvalm og spyr...men jeg ser ikke mørkt på det
VinterSol+2 Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 hahahaha du vet du er gravid når du ikke klarer å stoppe å gumle smågodt samtidig som du er kvalm og spyr!! Jeg har det flott, har vært helt slått ut med influensa de siste dagene, men nå er formen på oppadstigende, og det har vært deilig med et par dager der jeg gjør absolutt ingenting, egentlig.. selvom samvittigheten gnager litt på det punktet.. Ellers er lille propell i magen i godt humør, tror jeg. og jeg har fått mine første strekkmerker, og min første skikkelige kynner OVER navelen! Nærmer seg bare 100 dager igjen.. i grunnen er ting ganske bra:)
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Her går det også fint! Har stått og baka horn i dag, og er heilt skrubbsvolta no! Er også forkjøla, det er så utrulig kjedelig med tett nase *ghh* Men elles er alt strålande
Alba44 Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Her står det bra til! Nyter en rolig søndag hjemme med min kjære & formen er bra ) Bra med deg også håper jeg )
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 huff her er det fullt kaos. Holder på og pusse opp huset vi bor i og har i helgen revet hele gangen inn til stue kjøkken og soverom......veldig gla i kløende stikkende rockwool rester......:-) gleder meg til vi blir ferdig, må bare flytte ut av huset i noen uker og finne noen som kan hjlpe oss med maling......ellers er det bim og appelsiner....namnamnamnam
Annapanda har fått en til Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Her alt bra her å! Den lille ligger og plasker der inne i all væska mammaen dens drikker hver dag! Vi venter på middag, koteletter, poteter, grønnsaker og saus-herregud så sulten jeg er!!!!! Ha en trivelig søndag!!!
*RutIetutt* Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Er alene hjemme med Tobias på to i dag - pappen jobber (er eiendomsmegler, så det blir mye visninger i helgene). Tobias sitter på gulvet å leker med Little People-garasjen sin som han fikk i går - mens jeg sitter litt her. Skal snart hive i en pizza til middag til oss - så spiser samboer når han kommer hjem. Formen er sånn passe - er kvalm, svimmel og kjenner det godt i bekkent for tiden - men så kommer det noen spark fra lillesnuppa inni mellom - så da er det jo verdt alt:o) Skal på kontroll i morgen og gleder meg til å høre hjertelyden og er spent på hvor mye magen har vokst (syns den er såååå stor, og er spent hvor på sf-sjemaet jeg ligger nå).
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Her er klokken 11:49 paa morgenen, og i stedet for aa gaa i kirken som vi vanligvis gjoer, sitter jeg paa BIM. Jeg hadde skikkelig hodepine i dag tidlig, og spydde (og begynte foelgelig aa bloe neseblod pga presset i ansiktet) saa da bestemte jeg meg for aa bli hjemme mens mannen dro i kirken. Foeler meg mye bedre naa--det hjalp aa gumle i seg litt frokost. Morgenkvalmen sitter fremdeles litt i selv om jeg er i uke 22....men heldigvis gir den seg et par timer etter at jeg staar opp. Det kan jeg taale...saa lenge det gir seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå