Gå til innhold

Hemmelig juli-påske-venn. PRESENTASJONSRUNDE!


-carina-

Anbefalte innlegg

Her kan dere som er med i hemmelig juli-påske-venn presentere dere!

Skriv litt om dere selv, hva babyen heter, hva dere liker og litt sånt... :o)

---

 

Luni & go'gutten =)

tre små:-)

juli-mor:-)

Vildes mamma

Kosemoms

sovepus

Cathy28-mor til 2!

tsb06

majaminpiraja ¤0807.06¤

Tiny

Hoppetussa

Tæssejenta

to små jenter

Mamman til Jørgen f.14.07: )

Marianne og Theo

*patrick*

S

hanna82 med spire i magen

alexandra_06

Sanna&Simen

Hilde Marø

Bussi - fikk gutt 22.07.06

Draw fikk pia si 10.07.06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg heter Luni og er en anonym Dib'er. Hi hi.. ;o)

 

Neida :o)

 

Jeg har en nydelig sønn som heter Ørjan, og som er kronjuvelen i livet mitt :o)

Nå vet jo ikke jeg hva min hemmelige venn har av planer, eller vil ha av opplysninger.. Hmmm.. *tenkelitt*..

 

Påske-egg: Av godteri liker jeg det meste. Det aller beste er alt som har vært borti sjokolade :o)

 

Baby-egg: Ørjan bruker strl 74 nå, hvis det skulle være en aktuell opplysning.. (kanskje ikke noe med påske å gjøre kanskje..). Store deler av klærne går i blått eller brunt.

 

Påske-pynt: Har svært lite påskepynt.. Mangler alt!

 

Påske-hilsen: Det hadde vært så koselig! Jeg elsker koselige ord, det at noen har tatt seg bryet å skrive noe til meg :o)

 

Kommer ikke på andre opplysninger jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har verdens vakreste datter som overraskende nok heter Vilde. Har heller ikke påskepynt og er veldig lett å tilfredsstille når det gjelder godteri. Elsker også koselig hilsen i posten, får stort sett bare regninger og annen kjip post. Ellers kan du trykke på nicket mitt så får du litt mer opplysninger i profilen min. Kommer heller ikke på mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Jeg er mamma til Tiril og hun er overraskende nok den søteste babyen på denne jorden :) hehe..

 

Jeg liker sjokolade, men ikke med nøtter og daim og sånne ting. Ikke karamell, men om det er noe annet har jeg da en altetende mann :)

 

Gleder meg til post fra hemmelig venn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er mammaen til Sofie, har også Emma på 2,5 år.

 

Blir glad for hva som helst jeg, et lite kort holder i massevis:-) Ellers liker jeg alt av godteri, og Sofie bruker nå str74 i klær:-)

 

Gleder meg til post som er annet enn kjedelige regninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er mammaen til Maja som også klassifiseres som 'den vakreste babyen' :-)

 

Kjekt med kort, men skulle min hemmelige venn kjøpe noe så bruker Maja str. 80 i klær og jeg liker best sjokolade (uten nøtter) :-) Men som sagt - kort er kjekt det!

 

Skal ut å reise før avsløringen - dvs vi reiser den 28. mars og er tilbake etter påske... men mulig jeg kan komme meg på nett innimellom når jeg er der borte så jeg kan følge med derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg er da mamma´n til Albert, en skikkelig go´klump! :)

 

Elsker kort, lager også kort selv. Er veldig glad i godteri, men prøver å slanke meg litt:) Hater forøvrig alt som har med marsipan å gjøre.

Er glad i påskepynt, men har ikke så mye selv. Albert bruker str 74-80 i tøy.:)

 

Hvis det er noe mer du lurer på, kan du jo alltids rope på meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til min hemmelige venn

 

Jeg er mamman til en herlig og aktiv krabat som heter Jørgen.

Bilder på profilen min.

Jeg er ikke vanskelig å glede, er altetende av søtsaker som likner på sjokolade og marsipan ;)

Jørgen liker godt kornmokjeks akurat som sin mor og han vokser nå ut av str 74 i klær veldig kjapt...til påske bruker vi nok 80 allerede.

Men som sagt ikke tenk på hva jeg liker, men heller på overaskelsen.

Egg og påske var jo hint nok til å glede alle og enhver.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

jeg er da mamman til lille skjarmtrollet Patrick :)

 

Av godteri er jeg mer eller mindre altspisende,men liker ikke marsipan.

Av påske pynt mangler jeg det meste:-)

Patrick er blitt stor gutt,å bruker nå str 80 i klær.

Jeg blir kjempe glad uansett hva min hemmelige venn velger å sende:) Men gleder meg nok aller mest til kortet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg heter Marianne, er 22 år og mamma til verdens godeste lille gutt som heter Theo.

 

Theo er en stor gutt som bruker str 80 i klær (bare til opplysning), liker alt som blinker eller lager lyd. Godteriet er det foreløbig jeg som tar meg av, og jeg liker alt med lakris i. Jeg er allergisk mot nøtter, og ikke så veldig begeistret for marsipan. Postkassa vår synes det er koselig å få besøk av etet kort el også, stort sett får den bare besøk av regninger og reklame:P

 

Vi setter pris på alt vi får, synes nesten det er litt pinlig å lage sånn "jeg liker" liste, men hadde satt pris på om min hemmelige venn hadde skrevet en slik:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, heter Mai-Britt er 24(snart 25:)

Har ei nydelig tulla som har fått navnet Venla Sofie, Bor i utlandet så derfor det underlige fornavnet:D Er forlovet med en finske

 

Ellers elsker jeg håndarbeid, sying,maling og lage kort. Og ellers på fritida leker jeg med jenta og katten vår Deimos,henge ut på byen med andre mödre og venner.

 

Og sist men ikke minst

 

Jeg Elsker sjokolade :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Marit, er 31 år. Mina er mitt første barn, og hun er bare helt skjønn :o) Hun gjør store fremskritt hver eneste dag, og jeg synes tiden går aaaaltfor fort.

 

Av påskegodt er jeg ikke så glad i marsipan, men digger sjokolade og stort sett alt annet av godis. Snuppa bruker 74 i klær nå, men er ikke veldig lenge til vi må begynne med 80. Jeg vil bli veldig glad for et kort med en liten hilsen i posten fra min hemmelige venn, skal bli veldig spennende, er veldig sjelden spennende post til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Jeg er mamma'n til lille Robin Andreas, er gift og kommer fra Trondheim. Robin bruker størrelse 74 nå, og er spesielt glad i ting med sterke farger. Selv er jeg sjokoholiker (selv om jeg prøver å slutte), veldig glad i te, liker å holde på med scrapbooking og slike ting, og min favorittfarge er lilla. Men jeg vil også si at jeg blir veldig glad for et kort med en hyggelig hilsen altså, er svært fornøyd bare det dukker opp noe annet enn regninger i postkassen innimellom =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... hva skal jeg skrive her da? Jeg har ei datter som heter Ingrid. Hun er en stor plugg, bruker str. 80. Det er så vanskelig å si noe mer, jeg gleder meg uansett hvilken overraskelse jeg får i posten, jeg! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har en skjønn gutt som heter Ola (har to, men han er grunnen til at jeg henger her inne i tide og utide akkurat nå:)), han bruker størrelse 80 dersom det skulle være av intr. Ellers så er jeg veldig glad i marsipan og gleder meg vilt til jul og påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er mammaen til Emilie, en nydelig, god og blid jente.

 

Her har vi lite påskepynt, jeg spiser det aller meste som er søtt og er veldig glad i kort. Ellers begynner Emilie nå å bruke strl. 80, stor jente ja:-)

 

Gleder meg til å høre fra deg og ikke minst til å prøve å finne ut hvem du er:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei min hemmelig venn!!

 

jeg har to herlige jenter... gojenta mi som er født i juli heter isabell:)

 

blir koselig å få en hilsen:) gleder meg masse til å få et kort og noen ord og gjette på hvem du er:)

ellers har jeg lite av påskepynt, elsker godteri, spesielt påskegodt med sjokolode og marsipan.. nam nam... (jenta mi bruker 74/80 om du skulle ville vite det) men jeg er kjempeglad for bare et kort også jeg så ikke føl at du må kjøpe noe da!!:)

 

gleder meg til å høre fra deg!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!!

Jeg heter Hanne, er 24 år, og har ei nydelig jente som heter Vilde sammen med mannen min Frode som er 30 år. Vi skal også ha en baby til i oktober (hjelp...) :-)

Vi gleder oss kjempemasse til en hyggelig hilsne i posten, uansett hva den måtte inneholde. Vi har ikke så mye påskepynt så det er hyggelig å få, og vi liker det meste av godteri, utenom daim og sjokolade med frukt. Vilde bruker str. 74-80 nå hvis det skulle være av interesse å vite.... Men vi blir kjempeglade bare for en liten hilsen også vi altså!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære hemmelige vennen min!

 

Jeg gleder meg veldig til å få et kort av deg! Og å gjette hvem du er;-)

 

Som skrevet ovenfor her er det litt flaut å skulle skrive "ønskeliste", for det er overraskelsen som er det mest spennende! Men jeg syntes det var veldig greit å se hva den jeg er venn til liker - så da:

 

Elsker marsipan i alle former og varianter!! Jeg gleder meg også til påske og jul pga dette! Har påskepynt, men ikke for mye, og det er vel en sunnere variant enn marsipanen.. men hvorfor være sunn;-)

Nora er en str 80-frøken nå, og hun overlater alt godteri til sin mamma - det gjør derimot ikke hennes storesøsken Edvard og Hedda på hhv 8 og 5!

 

Gleder meg fortsatt til kortet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! Jeg er straks 29! Mamman til Simen som er Juli-barnet mitt:) Har også Sanna på straks 6 år:) Nylig flytta tilbake til Trondheim som er hjembyen min, etter tre år i Askim.

 

Er fornøyd med kort jeg også, men siden andre skriver str så kan jo jeg slenge på det og da. Simen bruker 80-86 han.

Jeg er glad i marsipan, sjokolade+++ (på lørdager:))

Og lys som dufter godt:) ("Og turer i skog og mark" hehe)

 

Blir glad for hva som helst jeg!!

 

Gleder meg til å gjette hvem du er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...