Gjest Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 ja,jeg er mormor.hva så om jeg er 35 eller 36år? barn bør ikke få barn sier du.vell,jeg var 17år,og tok ansvar for det som skjedde.jeg oppdro mitt barn alene også.uten all verdens penger som andre får i dag.hva er galt med det? skulle jeg gjøre noe annet mener du? å ja,jeg ble mormor.jeg fikk den gleden det er å bli det.å at du måtte trampe i tråden som ble laget for oss,det rekner jeg med er gjort med en feil fra deg.jeg håper det.for du trampa på noen som allerede lå nede.jeg ble knust da jeg leste det,og mere til.men jeg tilgir. ikke alle som tenker likt...har du noe du lurer på om meg og mitt,så kan du sende meg pm.jeg skal brette hele livet mitt ut,hvis du vil det. vi har opplevd en tragedie,noe vi aldri kommer over.å en eneste har hjulpet meg gjennom dette.hun var der for meg,da andre svikta.hun bar lasset med meg,og jeg er veldig glad i henne. å at hun laga kondolansetråd for oss varmet inn i hjerterota.hun er en sann venn.ingen over,ingen under.er bare henne for meg.så vet du det også.men svar meg med nick,eller på pm.hvis du vil.hvis ikke,les dette,å la det gli ned i rekka og bort. jeg håper du nå har fått litt svar,og lar oss minnes det vi hadde,og mistet. klem til deg anonym.
noegodtivente Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 ----dytter litt jeg----- så er vi sikker på at vedkommende får lest den
lenetk fikk en skjønn gutt Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 dytter jeg også! nå får folk vise litt respekt!!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Det er så trist det som har skjedd, (0= attpåklatt "en gogutt" =0), og da betyr det så mye at andre bryr seg. Som du sier så er det nettopp her på dib at det har vært kondolansetråder, bl.a. som din sanne venn har sørga for. Det er mye støtte å hente her...det er mange her som er her for deg, og viser sine tanker og omsorg. Du er ikke aleine i jævelskapen,- du har gode venner her, og totalt ukjente som også bryr seg...husk det! Men det finnes de som er blottet for empati eller som liker å rakke ned på folk...dessverre har du også møtt på en av dem. Det er grusomt at det finnes folk som rakker ned på de som allerede ligger så langt nede som det går an, og dette er jo ikke første gangen det skjer. Det er helt grusomt at det finnes slike mennesker, og jeg håper de nå skjønner alvoret. Noen setninger fra et slikt menneske kan ødelegge så mye...sikkert mer enn det de er klare over! Jeg håper dere tar vare på hverandre...sender en stor klem til deg og familien din og den vesle engelen deres!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå