Gå til innhold

hvor i landet bor vi og litt om oss selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor like utenfor Drammen,25 år, jobber 100% så lenge formen min holder

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bor også like utenfor Drammen, er 30 år og jobber 100% (hermet etter deg, jeg)

Skrevet

Jeg bor like utenfor Oso, er 29 år og egentlig 50 % sykmeldt til jeg kommer til 12 uker (pga gjentatte aborter), men forsøker å jobbe fullt likevel. Har veldig morsom jobb jeg trives i. Er gift og har en gutt på 2 1/2. Formen er ikke på topp om dagen, det blir deilig å komme til 2. trimester og den "behagelige og trygge" perioden.

Skrevet

ja glemte å skrive det da, gift er jeg jo å hihi

Skrevet

Jeg er 26 år, forlovet og bor i Trondheim, førstegangsgravid, overlykkelig og kjempekvalm! :) Jobber også 100 %.

Skrevet

23 år(snart 24), student, bor fortiden i Volda - men skal flytte til Nordfjordeid i løpet av våren. Er forlovet, og dette er mitt første barn. Gleder meg til barnet kommer, blir en helt ny livssituasjon.... er temmelig lei av å vere kvalm nå....

Skrevet

25 år, vestlandet, forlvovet,to gutter, venter nr 3 i november( kanskje ei jente:)), jobber 50 prosent, akkurat begynt, minste er bare 8 mnd:)

Skrevet

31 år, forlovet, bor utenfor Oslo, første bebis på tur! Jobber 100% og er i fin form så langt, er 6+3. Flytter på Torsdag i ny stoooor leilighet og gleder meg sååå masse!!

Skrevet

19år , Bor i Askim, dette er mitt andre svangerskap, forrige endte i fødsel uke 23+6. Er sykmeldt og kommer til å være det ut svangerskapet pga tidligere erfaringer. Er i dag i uke 9+0 :D ... gleder meg til jeg er over 12ukers humpen!

Skrevet

jg er straks 28 år, jeg og sambo kjøpte hus rett utenfor tønsberg i november. jg jobber i bhg på Nykirke... dette er vårt første barn :)

Skrevet

25 år,samboer(skulle gifte oss i sommer,men ikke som gravid nei..hihi) to små gutter på 2 og 4,5 fra før,bor i trondhem og jobber 100% i barnehage når jeg ikke er sykemeldt fra kvalme

Skrevet

26 år, bor i oslo, giftet med i fjor sommer, og jobber 100% på småbarnsavdeling i barnehage. Sykmelder meg når ryggen ikke orker mer... men enn så lenge går det bra!

Skrevet

Bor i Arendal,er 24 år eh...snart 25, samboer, tulle på 2år, sykemeldt

Skrevet

Bor i Oslo, forlovet, 22 år, førstegangsgravid. Jobber 80-100%. Er idag begynt på min 11 svangerskapsuke :)

Skrevet

Jeg er 23 år, gravid for første gang, samboer og jobber 100% :) Bor i Porsgrunn.. Er nå 5+1 uker på vei :D

Skrevet

eg er 28 år. sjukepleiar. Bergen. jobber som sjukepleiar. ca 100 % snart gifte meg... når eg er ca 13 veker på vei!!

Skrevet

26 år, samboer, datter snart 2 år, bor i troms og har termin 5.nov

Skrevet

Bor ved Nannestad, 26 år , samboer og første beybis på gang.. Startet på uke 11 i går.. :-) Tiden går fort syns jeg...

Skrevet

Snart 24år, bor i troms,samboer, datter på 3.5 år, termin 5 okt

Skrevet

Er 26 år. Bor i Stavanger, men kommer fra det blide sørlandet ;o)

Har verdens kjekkeste samboer og vi venter vår første.

Skrevet

er 27 år fra nordland, jobber 100% i boligbransjen. forlovet og førstegangsgravid

Skrevet

19 år. Bor på Karmøy, forlovet til verdens beste samboer og venter vårt første 20 okt, er student;)

Skrevet

27 år, gift med verdens beste mann og bor i Drammen sentrum. Vi venter vårt første barn. Vi begge er ferdig med høyre utdanning og i

100 % jobb.

Skrevet

22 år til sommern, innflytta lørenskauing. samboer, 1 barn på vei, termin i oktober. 8 + 4 i dag. er 50% sykemeldt pga kvalme

Skrevet

Er 28 år - gift om 2 uker. Er 6 uker på vei og jobber fullt som advokat. Bor på Østlandsområdet og gleder meg veldig til mitt første barn..Ingen graviditets-plager, men sliter med influensa!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...