Gå til innhold

Snakker dere negativt om andre dere kjenner til andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er dere flinke og ta opp problemer med vedkommende det gjelder om det er noe som irriterer dere?

Jeg liker ikke at man snakker nedlatende om andre, enten får man ta det opp med vedkommede det gjelder, eller så får man tie det ihjel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig. Baksnakking er en skikkelig uting. Har man meninger om noen, bør man ha mage til å gi beskjed.

Skrevet

når noen ønsker å snakke negativt til meg, om noen andre. Sier jeg i fra med en gang, at dette høres ut som ett problem du må snakke med vedkommende om, og ikke meg. Er selfølgelig ikke like lett alltid, men de fleste setter faktisk pris på det og stoler da mer på meg ang. sine egne problemer.

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ofte kan si negative ting om andre til andre! Og jeg tror alle jenter er sånn, er vel ikke noe å nekte for!

Skrevet

Dessverre gjør jeg av og til det ja, men det er bare når det koker litt over. En av mine beste venninner er BARE negativ i forhold til ALT om tiden, og når jeg tar det opp med henne fyrer hun seg fullstendig opp, likevel forventer hun at jeg som er sliten selv stadig skal høre på hennes klagesanger. Akkurat det for eksempel kan da være litt godt for meg å ta ut i et hjertesukk til andre :-/ Men jeg ville aldri sagt noe usant eller satt i gang noen bakvaskelseskampanje av andre, det synes jeg er noe helt annet.

Skrevet

Nei d orke æ ikke!

Skrevet

Ja det hender det at jeg gjør. Noen ganger så kan man irritere seg over noe og man har lyst til å snakke med andre om det. Det er ikke alltid det passer seg å fly bort til vedkommende det gjelder å si det rett ut. Noen ganger har man bare behov for å snakke om ting i det stille, og som regel så går irritasjonsmomentet over etter hvert, og alt er greit igjen. Jeg hadde blitt frustrert hvis jeg ikke fikk snakket med andre om visse ting, og det er ikke alt som lønner seg å ta opp direkte med personer, da kan det fort bli mye dårlig stemning ut av en liten sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...