Happy H Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Så skjedde d verste som kunne skje, vi mistet den lille babyen vår. Skrev jo inn her å fortalte om blødninger eg hadde, vi var bl.a i kontakt med volvat som mente d va ingenting å gjøre ant enn å slappe av og se d an. dette gjorde vi, men igår ble d bare verre. Begynte å blø mer og mer, og d kom klumper i blodet. skjønte vel då at dette va på vei i gal retning. Men hadde alikevell et lite håp, sidn alle sier at en merker når en aborterer for dette e så vondt. eg hadde jo nesten ikkje vondt i d hele tatt, bare litt mensmurring. kl19 dro vi på legevakten, og etter flere timer venting kom vi endelig til. eg va då blitt mye verre, og d va komt ut en stor klump. Ble heldigvis tatt i mot av en fantastisk lege. ho forklarte at sjansene var nok små, men en kunne ikkje vite. etter undersøkelsen mente ho at d verste va nok sannsynligvis over og at eg no hadde etterblødninger. Men idag morges ble d bare endå verre, store smerter og d kom ut mye. Eg ble ganske dårlig, og synes d e skikkelig ille å være hjemme og måtte se på og ta seg av alt som kommer ut. Vet jo at d er sånn det er, og dette skjer m mange. men d e ingen trøst for meg no som d skjer med oss. Sjøl om eg va forberedt på d verste va d et sjokk å få d bekreftet. mannen tok d veldig tungt, mens eg bare ble gående rundt i et vakum. Siden det er helg fikk vi ingen time på sykehuset før tirsdag for å sjekke at alt er komt ut på egenhånd. Så idag tar vi d bare med ro og koser oss masse med jenten vår på 14mnd.veldig glad vi har ho oppi alt, d e en stor trøst:) No skalvi bare finne roen og slappe av. og når kroppen min e klar for d starter vi prøvingen igjen. Tusen takk for alle oppmuntrende ord. Lykke til videre alle sammen:) Stor klem
*RutIetutt* Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Å nei - det var fryktelig trist å høre! Hvor langt var du på vei da? Vet ikke hva annet jeg kan gjøre enn å sende deg en stor trøsteklem - verden er urettferig....
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Huff, så trist å lese.. Har selv vårt uheldig 2 ganger før.. *Stor trøste klem*
Alba44 Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Så vondt å høre, kjære deg. Føler så med dere. Ta godt vare på hverandre! Trøsteklemmer fra meg.
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Å så leit! Jeg svarte deg jo i tråden i går og var sikker på at det skulle gå så fint. Det var trist å høre Happy H, men veldig godt at dere ble så godt motatt av lege. Godt å høre at dere tenker framover med prøving videre og ser det positive med den lille datteren deres. Vet ikke hva annet jeg skal si. Håper du kommer fort inn hit igjen. Stor klem til deg!
endaeintrønder Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Uff ja det er trist når slikt skjer.."trøsten" må være at kroppen ordner opp selv,bedre det,enn å gå i mange mnd og føde fram et dødfødt barn:( var du langt på veg da?
m den lille Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Blei helt rørt nå... Føler med deg og mannen din; dette må jo være noe av det verste som kan skje. Bra dere har jenta deres og hverandre. Stor klem.
Happy H Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2007 Eg va 14uker no,så følte meg trygg på at dette skulle gå bra. endelig over de 12 ukene og 2uker til. hadde ikkje drømt om at nokke skulle gå gale så "seint". Men va heldig at kroppen ordnet opp sjøl, for d va ikkje ofte den gjorde så seint. Kan ikkje gjøre ant enn å tenke fremover sjøl om det e tøft no. samtidig merka eg at eg prøve å tenke minst mulig på d, for då e d akkurat som d ikkje anngår meg eller har skjedd med meg. Men regner med d e kroppen sin forsvarsmekanisme som slår inn:) Veldig glad eg har alle dåkke herlige damer her inne, d hjelper masse! Håper på vi e på vei tilbake til 2tri om ikkje så altfor mange mnd!
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 11. mars 2007 #9 Skrevet 11. mars 2007 Hei Happy....det er alltid veldig trist å høre når andre mister barnet sitt....men det er godt å høre at du er positive og ser fremover, tross alt! Så....her er litt baby støv *******************************************************************************************************************************' så satser jeg på å se navnet Happy H igjen på 2 tri snarest mulig :) Varme klemmer sendes fra vestlandet
Happy H Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. mars 2007 Tuuusen takk mammantilNr2snart skal ta godt vare på d babystøvet:)
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #11 Skrevet 11. mars 2007 Uff, det er fælt å lese om slike ting. Men det var nok bare anturen sin gang. bedre lykke neste gang, det går nok bra snart skal du se:) Spirestøv til når dere prøver igjen: ********************************** Klore-seg-fast-støv til spiren: ************************************ Stooor klem!
RockMyWorld Skrevet 11. mars 2007 #12 Skrevet 11. mars 2007 Sender en stor klem til deg og mannen. Veldig triste nyheter. Ta vare på dere selv i tiden som kommer, og så håper jeg du får en ny spire i magen din snart. Masse lykke til
#Glad mamma til2# Skrevet 11. mars 2007 #14 Skrevet 11. mars 2007 Så forferdelig trist.Har ikke ord egentlig. Lykke til videre,håper alt går bra neste gang.
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #15 Skrevet 11. mars 2007 Huff, så utrulig trist!! Sender varme trøysteklemmar din veg ¤----(",)----¤
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 11. mars 2007 #16 Skrevet 11. mars 2007 Huff.. dette var urolig trist. trøsteklem fra meg til deg
oktoberjentene;) Skrevet 11. mars 2007 #17 Skrevet 11. mars 2007 Sender en trøsteklem jeg også.. forferdelig trist at noe slik skjer =/ ønsker deg og mannen din lykke til videre.. hold sammen, sørg sammen, og se fremover.... klem fra meg..
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 11. mars 2007 #18 Skrevet 11. mars 2007 Uff saa trist... Stor troesteklem fra meg og.... Tenker paa dere...
Happy H Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #19 Skrevet 11. mars 2007 Tusen takk for alle fine ord!!!!!!! Helt rørt her eg sitte! Det varma veldig at så mange bryr seg om oss. tar godt vare på babystøv, spirestøv og klore-seg-fast støv til vi skal prøve igjen:) Lykke til videre alle sammen, kose dåkke masse med den voksende magen=)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 11. mars 2007 #20 Skrevet 11. mars 2007 Så trist!:-( Jeg vet ikke hva jeg skal si...sender dere en STOR klem!!!
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 11. mars 2007 #21 Skrevet 11. mars 2007 En trøsteklem fra meg også!!! Dette var helt grusomt! Men du virker så tapper... Om litt er det nok spire på gang igjen skal du se:) Ønsker deg all lykke framover!
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 11. mars 2007 #22 Skrevet 11. mars 2007 Uff, så fryktelig å lese... Håper du snart er tilbake å at det går bra neste gang! lykke til... Stor trøsteklem!
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 11. mars 2007 #23 Skrevet 11. mars 2007 Det var veldig trist å høre Happy H. Sender en stor trøsteklem og ønsker deg inderlig lykke til med neste forsøk.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 11. mars 2007 #24 Skrevet 11. mars 2007 Det e så godt å lese at dokker klare å være positive opp i all elendigheta.. Håper dokker kommer snart tebake.. Sender babystøv så snart dokker e klar for det.. Lykke te videre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå