Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hå!!

Ikke fått fiksa msn din enda???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nopes, når eg lastar ned Live msn så kjem det berre opp akkurat slik det var før, sjølv om eg har avinstallert og restarta maskina fleire gonger. Så eg må prøve å finne ein "vanlig" versjon av msn, ikkje windows live msn...

Er kjempekjedelig utan msn altså, føler meg heilt avskoren frå verda *snufs*

Skrevet

Hm.... Brodern fiksa det for meg, så jeg kan spørre han hvordan han gjorde det.. Den nye versjonen krasjer bare pc`n.. REtt og slett noe dritt!

Du kommer ikke inn på "live messenger" heller?

Skrevet

Kjem inn på sida der eg kan laste det ned, men sist eg prøvde å laste det ned kom det opp akkurat slik eg hadde det sist (med biletet mitt og alle emoticonsa og slikt som eigentleg skal forsvinne når ein avinstallerer) - og når eg opna eit chattevindauge kom det opp ei idiotisk melding med ein link og så stengte vindauget seg, og det gjekk ikkje an å snakke vidare med den personen.

Veit kven som har sendt "viruset" til oss då, det var ei venninne i Mexico. Men det er ikkje virus heller, for vi har sjekka tusen gonger at vi ikkje har virus på maskina.

Skal prøve å laste ned WLM ein siste gong no, så får vi sjå om maskina har fått nok "tenkepause" :)

Skrevet

Nei!!!! Ikke gjør det. Du fucker bare maskina..

Prøv å gå på download istedenfor.

Skrevet

Ja, har ikkje lasta ned den nyaste versjonen - den er heilt mongo! Lasta ned versjon 8.0 - den som var før. Ser faktisk ut som det virkar akkurat no :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...