Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Kan dere beskrive litt om symptomene til babyen da den blei innlagt?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Innsunket fontanelle, ikke noe spytt i munnen, slapp, (hadde hatt diare og kastet opp i 6 døgn), pluss da vi kløp i huden hans på magen "sto" den av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Det hørtes skummelt ut. Hvor gammel var din baby? Vår er 6mnd,har innsunket fontanelle,er slapp,sover nesten hele tiden,men har fortsatt spytt.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Kommer det mye urin i bleien? Spiser babyen? elementere behov som er lett å tyde. Råder deg å kontakte legevakt. dehydrering hos de små kan være veldig alvorlig.
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Men hvordan kan en baby bli dehydrert? Kan det komme av noe annet diaré og for lite å drikke?
gerd Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Jeg ville har kontaktet legevakten om dette var mitt barn...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Vår gutt var 7 mnd da han ble innlagt. Han kastet opp og hadde diare i 6 døgn før han ble innlagt. bleiene var knusktørre allerede dagen etter at han begynte å kaste opp. Var hos legen dag 1, 3,5 og 6, så jeg var veldig bekymret! Det går mye lenger tid enn jeg trodde på forhånd for at et barn skal bli dehydrert, og de kommer seg fort med intravenøst. 1 døgn så var min gutt fin. De tar prøver av forskjellige ting, bl.a salter, og gir intravenøst det som mangler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå