Gå til innhold

noen som vet....?


Anbefalte innlegg

Skrevet

livmoren her ligger å er pute for spark... flytter den på seg noen gang så det er mulig for smabo og andre å kjenne småen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener morkaken? Og, ja - den kan flytte på seg - men unsett så vil sparkene til den lille bli kraftigere etterhvert så han kommer til å kjenne det da. Hvor langt er du på vei da? Min morkake ligger foran på magen også, og samboer kjente såvidt noen spark for noen dager siden og i går - men han kjenner langt i fra alt som jeg kjenner. Jeg begynte å kjenne liv i uke 18 og er snart 21 uker nå.

Skrevet

er i dag gått inn i uke 25.... sambo kjente såvidt noe i går...

Skrevet

Da kommer han sikkert til å kjenne mer og mer fremover:o)

Skrevet

ja satser på det:) var annerledes med første men er jo ikke noe svangerskap som er like..også glemmer man så fort... 8 år siden første...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...