Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 livmoren her ligger å er pute for spark... flytter den på seg noen gang så det er mulig for smabo og andre å kjenne småen?
*RutIetutt* Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Du mener morkaken? Og, ja - den kan flytte på seg - men unsett så vil sparkene til den lille bli kraftigere etterhvert så han kommer til å kjenne det da. Hvor langt er du på vei da? Min morkake ligger foran på magen også, og samboer kjente såvidt noen spark for noen dager siden og i går - men han kjenner langt i fra alt som jeg kjenner. Jeg begynte å kjenne liv i uke 18 og er snart 21 uker nå.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 er i dag gått inn i uke 25.... sambo kjente såvidt noe i går...
*RutIetutt* Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Da kommer han sikkert til å kjenne mer og mer fremover:o)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 ja satser på det:) var annerledes med første men er jo ikke noe svangerskap som er like..også glemmer man så fort... 8 år siden første...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå