Gå til innhold

Til alle dere som ikke klarer og inse fakta.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må dere bare tro hva dere vil.

Men _kai_ er min samboer. Det er ikke jeg som sitter og liksom later som om jeg er han da.

Hade vært litt drøyt synes nå jeg da.

Men for og "forklare" meg. Jeg er svensk, derfor jeg skriver "feil" iblandt. Og kai er dyslektiker så er kanske ikke så rart om han har noen skrive feil eller?

Og dem skrivefeilene jeg har er veldigt vanlig og ha når man blander norsk og svensk. Så det er nok ikke bare meg her i verden som skriver feil på di ordene jeg skriver feil på.

Ja ja. Da var det sagt også. Så kan dere få lov og tro hva dere vil om den saken.

Gidder egentelig ikke bry meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har sagt noe om kai? Men at du er anonym som gir velling til 1,5mnd gammel baby, det er jeg sikker på!

Skrevet

Jo tillab mente at det var jeg som gav meg ut for og være min samboer.

Og om du ser igjen på den tråden om velling så ser du kai har skrevet at det ikke er våres datter som spiser velling.

Hun ligger faktiskt og spiser mm fra puppen min akkuratt i dette øyeblikket her.

Og mm og muligens noe mme er det hun spiser.

Skrevet

det kan jeg forsikre dere ale om at ingen av mine barn har eller skal få velding eller grøt før dem er gammle nok til det! og jeg synes dere som beskyller marie for å være anonym å skrive sånt kan stå fram med navn eller er dere for feige til å vise hvem dere er siden dere kommer med falske beskyldninger. men jeg har ingen problemmer med å finne ip adressene deres for så å finne ut hvem dere er!!!!

blir bare så utrolig forbanna på folk som har STORE problemer som må anklage andre karnsje det er dere som skriver dette pisse for så skylle på andre for å frem heve dere selv!!!!!

Skrevet

å til deg som er anonym i denne tråden vis hvem du er så kan vi snake videre!! eller er du for redd for det

Skrevet

Ikke bry deg om det du Marie :) Ting tar litt av innimellom når folk prøver å finne ut hvem de anonyme er....

Skrevet

Hvis du ser på tråden som ble lagt inn, så ser dere at skrivemåten mellom anonym velling og marie_85 er identisk. Ikke så veldig mange som kan finne på å skrive måndte! Det er også andre feil som viser at det er marie_85. Bedre å innrømme det!

Skrevet

fint å vite ip din anonym!! kan brukes til mye

Skrevet

Må bare le av dere anonyme jeg. Skal komme med beskyldninger men kan ikke stå for det.

Skrevet

Jeg er enig at det kan være irriterende med anonyme innlegg, men det du bør kanskje la være å komme med uttalelser som kan oppfattes som trusler _kai_?

Skrevet

Blir så jævlig irritert på folk som må true andre. _kai_, vi har også ip adressen din så andre kan finne på "tull" der også. Folk må vel få si hva de vil. Voks opp og ikke true folk på den måten. Herregud, hvor dust går det ann å bli...

Skrevet

Hvordan i h... skal du finne ut hvem vi er på ip adressen. Politiet har ikke den tilgang til den informasjonen engang. De har ikke tilgang til å få det... Så lykke til...

Skrevet

samme det om det er dere eller ikke, men å gi velling til en baby på 1,5 mnd er ikke helt bra. Dere, som jeg, har en datter på den alderen nå, og de er jo altfor små til å spise grøt..Men utrolig søte er de..såg forresten bilde av jenta deres...for et lite nydelig vesen:)

Skrevet

Så dere sitter foran DIB med hver sin pc på en søndagsettermiddag? Koselig det, da. Hehe.

Skrevet

Kjære Kai.

Du kan ikke finne IP-adressene til brukerne her inne kun ved hjelp av forumet. Og uansett - hva skal du med IP-adressene til folk? Du finner ikke ut noe mer enn ISP og lokasjonsinfo på brukeren uansett. Men for all del. Hvis du vil briske deg litt og bevise dine skills kan du få IP'en min og prøve deg. Hvis du klarer å finne ut hvem jeg er kun ved bruk av den, skal du få lov å legge ut mitt fulle navn på forumet.

Og til alle som eventuelt måtte tro på slike trusler, det er altså bløff fra ende til annen.

Skrevet

Nei, hadde ingen tro på trusselen, men jeg syns at det er unødvendig å skrive sånt for det. Eller kanskje _kai_ prøvde å finne ut om man kunne oppdage at anonymvellingtråden tilhørte dem via ipadressen. Nå har de vel lært at det kan man ikke:)

Skrevet

tulleku; haha, den var fin;)

Mon tro om jeg skal få tillabmannen til å logge på også?

Og til hovedpersonene, jeg skrev tydelig og klart at det var spekulasjon, ikke sannhet... Sånn dersom det var noe dere gjerne ville ta opp med meg.

(forøvrig, skulle det være det så kjør på!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...