liliana Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Da jeg skulle glede forloveden med tur til Paris ringte jeg lettere skjelven i beina til sjefen hans. Vi inngikk dermed en avtale om at det var greit saa lenge han var ajour med det han hadde ansvar for for han dro. Noe han var :-). Vi dro med ryggen fri og hadde fire flotte dager i Paris. Jeg hadde byttet timer med kolleger og faatt det godkjent hos ledelsen for jeg dro. Skal man overraske andre er det vel lurt aa snakke med sjefen for man bestiller?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 skal du seriøst starte en ny tråd om dette eller? Alle kan gjøre en feil! Ikke alltid man har mulighet til å tenke på alt! Bruk huet ditt! Alle er ikke like perfekte som deg vettu!
*RutIetutt* Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Jepp - det er lurt;o) Samme gjorde vi da vi overrasket svigers med sydentur i fjor vinter.
m den lille Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Det viser også at man tar ansvar og er seriøs. Alle kan jo finne en reise på internett og bestille den, det viser mer planlegging og omsorg å ordne fri med sjefen (alt det som egentlig er vanskelig med å ta seg fri; bestillinga er jo det gøyeste og enkleste) - DET er en god overraskelse! God kjæreste du er!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Så dere har aldri gjort en feil i deres liv eller? haha, utrolig latterlig! Kom dere på en krangleside hvis dere vil snakke om rettigheter og bla bla! Hvis dere er så perfekte og tenker på alt, syntes jeg synd på de rundt dere!
*RutIetutt* Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Men hjelpe meg da! Har vi aldri gjort en feil i vårt liv fordi vi har fått ordnet de vi har overrasket med ferie fri først? Høres ut som om dette traff en skikkelig sår nerve for deg må jeg si...Syns du synd i alle dem rundt oss fordi vi tenker på "alt" - dvs å ordne folk fri før en bestiller ferie? Ja, ja - du om det...Jepp, er SÅ perfekt vi;o)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Klart det gjør det, for dette er ganske tydelig en fortsettelse på tråden forbanna drittsjef! Følg med istedet du:-)
*RutIetutt* Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Har ikke lest det innlegget du refererer til...svarte bare ut i fra hi, jeg - det er vel lov? Leser ikke alle innleggene her inne jeg vettu;o)
m den lille Skrevet 11. mars 2007 #9 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har med vilje holdt meg unna ditt innlegg, men tenker selv på å overraske kjæresten med ferie, og syns liliana gjorde det på en god måte. Man må vel få lov til å svare på et innlegg på en voksen måte uten å få dritt og beskyldninger slengt etter seg?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #10 Skrevet 11. mars 2007 Klart det! Men hun har vært der og sett, og det er ganske tydelig at dette er skrevet for å provosere! Hadde kanskje folk svart innlegget mitt på en voksen måte, hadde det ikke blitt til en krangletråd, men heller enn litt koseligere en med tips og forslag, og uten beskyldninger og kritikk:-D Det er bedre å være hyggelig enn å oppføre seg provoserende som mange har gjort der! Hadde det vært hensikten med innlegget, hadde jeg holdt det på kranglesiden! Men det er klart jeg blir provosert når noen lager en ny tråd med dette, kan da ikke være så vanskelig å forstå:-D
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 11. mars 2007 #11 Skrevet 11. mars 2007 hvis meningen var og provosere deg har hun vel greid det ganske bra nå eller? hihi
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #12 Skrevet 11. mars 2007 hehe... ja, det skal jeg ærlig innrømme:-D var bittelitt sint fra før a da! Ville ikke bli sint av innlegget jeg skrev jeg da... ville bare få ut litt dritt der istedenfor på jobb! Bedre det, er det ikke? Men så fikk jeg mye kritikk og mye dritt slengt i trynet om noe som ikke ble helt forstått, og da blir man jo forvtilt vettu!:-D jeg som ikke ville krangle en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå