gutt060606&jente010110 Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 søskenbarnet til gullet mitt har bursdag snart, og han har veldig lyst å gi fine pakke til henne=) noen forslag?
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Trehjulsykkel!! Sønnen vår fikk det til dåpen, og selv om den ikke kan brukes helt enda synes jeg det var en utrolig artig gave å få! ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Gåbil er en glimrende gave til ei jente på 1 år. 3hjulsykkel burde du kansje vente med til neste år....
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Da vil jeg bare si at vi ble i hvert fall veldig glade for trehjulsykkelen. En DBS går aldri av moten. Den har sett sånn ut i alle år den synes jeg. Litt oppdatert selvf., men tror nok ikke den får nytt utseende på de nærmeste åra ;-) Hvis det var det anonym tenkte på i hvert fall! =)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 for ett-åringer er det gøy med stableklosser, og få former til å passe inn i hverandre (f.eks slike puslespill ser ei ku skal få plass i ei form, og gris i ei ann..hvis du skjønner??) min sønn (på snart 11mnd) elsker å legge baller i ei slags renne, slik at de triller nedover..så er han veeldig glad i bøker som har forskjellige tekstiler å kjenne på inni!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå