anonymnick Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Nå kan det se ut til at jeg blir alenemor før mitt andre barn er født. Mannen min dro med bag og sekk for noen timer siden. Vi vet ikke hva som kommer til å skje videre. Snart kommer den lille på 20 mnd hjem fra overnattingsbesøk hos besteforeldre. Tror kanskje det var det beste at han dro nå. Men jeg ønsker vi skal kunne finne en vei ut av problemene slik at vi finner tilbake til hverandre. Det var heldigvis ingen krangling da han dro, bare masse tårer fra meg... :-( Uff føler meg helt tom. Vil ikke si noe til noen før jeg vet hva som kommer til å skje videre. Den lille får nok bare vite at pappa'n har reist bort en liten tur. Hva skal jeg gjøre nå???
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 uff stakkars deg da eller dere... ka e grunnen til at det ble slik da??
sept07+okt12 Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 uff, stakkars deg;( jeg har ikke så veldig mange hjelpende ord til deg annet enn at jeg håper virkelig at problemene løser seg... STOR Klem til deg..
liliana Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Sender en liten trosteklem. Kan umulig vaere enkelt det her. Stol paa magefolelsen din og sorg for en god samvaersavtale og ordentlig opplegg rundt bruddet dersom det blir til det.
Alba44 Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Sender deg en stor oppmuntringsklem! Håper det ordner seg til det beste for deg/dere!! Skjønner godt at dette ikke er en lett situasjon å være i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå