Gå til innhold

Hei


kiwian

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 4 november, morsomt å snakke med andre som er ca like langt. Første barnet så er mye nytt som skjer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye. Masse spennende som skjer fremover. Jeg har termin 14.november og dette er nr.2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og velkommen! Har termin rundt den 10. nov. Er min første oxo, VELDIG morsomt! Går rundt med et salig smil hele tiden og koser meg med kvalme (foreløpig...!!!:)) og vondt i puppene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 4. november! Foreløpig i alle fall. I følge BiM sin kalkulaor. Første gang for meg også, så det er mye nytt å oppleve og takle både fysisk og psykisk. Koselig om vi kan dele spørsmål og erfaringer her inne :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har termin 3. november. Første gong for meg óg, så det er veldig spennande. Har ikkje heilt klart/turt å ta det innover meg enno...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :-)

 

Jeg har også (forløpig) termin 4 nov.

Dette er min andre, har en gutt som blir to i april, men er alikevel masse jeg kan lure på.

Man glemmer fort ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, 32 år, venter vår første 9.11, foreløpig termin da. 5+3 uker, ca

Er helt sinnsykt dette, skjønner det ikke helt ennå, er 1 uke siden jeg testet positivt, torte ikke ta test hjemme, var til legen. Kjennes ut som om mens kommer hvert øyeblikk, spiser hele tiden, tisser hele tiden, er kvalm, ømme pupper...

Venter på det store tegnet, som gjør at jeg skjønner, eller at magen skalbegynne å vokse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...