Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Om dere gjør det vil jeg anbefale å gå inn på www.balsam.no .... Bra produkter til en grei pris... =)
fox`y Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 jepp gjør nokk d... er vell pga at jeg mister så mye hår jeg bruker d.så er d spesiellt for blont hår..håret blir så matt av andre shampooèr.. Takk for tipset:)
Ennah_85 Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Supert, fant de produktene jeg bruker på den siden Tusen takk for bra tips!!
Lille Kamille Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Enda billigere er det på http://www.strawberrynet.com. Der koster shampoen jeg bruker 80 kroner mindre..
Linchen Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 De prisene som oppgis på strawberrynet - kommer det noe i tillegg der? Noe skatt/momsaktig?
LilleBobble Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Kan også anbefale lookfantastic.com (UK), både her og på strawberrynet må man betale toll for forsendelser på over 200 NOK, og det kan fort bli dyrt. Trikset kan være å bestille mange små pakker istedet for en stor, det høres veldig tungvindt ut, men går greit. På Strawberrynet sender de gratis, men da tar det ganske lang tid før varene kommer. Betaler man frakt kommer pakken i løpet av 4-5 dager. Personlig anbefaler jeg lookfantastic for hårprodukter og noen andre enkeltprodukter, mens strawberrynet er geniale på hudepleie og sminke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå