Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har en gutt på 20 mnd som i de siste dagene har akkutt grått og tatt seg mellom beina og sagt au au. Så går det over og han er helt fin, men så får han utbrudd igjen.. Noen som har vært borti lignende?

Har smurt han med sinksalve da han har vært litt rød, men ikke mye rød og han har aldri reagert slik før pga litt sårhet. Han har riktignok hatt ofte og rar avføring i det siste også. Løs og gulaktig. Drikker mye vann. Gikk på pencilin for inntill 1 uke siden pga. lungebetennelse og ørebetennelse. Synes synd på han og skjønner ikke hva som plager han..

Håper noen kan hjelpe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hej! Min gutt fikk et slags betennelse i tissen (ble rød og litt hoven), pga at forhuden er litt trang - fikk en salve hos legen som smorte med noen dager til det ble bra. Ikke noe farligt, men sikkert litt vondt og ubehagelig.

Ta en tur til fastlege på mandag og sjekke, dersom det ikke er blitt bedre.

Skrevet

Virket det som om han hadde vondt hvis du tok på tissen hans da? Utenom "anfallene" får jeg nemlig lov å ta og se uten av han bryr seg... Ser ikke rød og hoven ut heller....

Skrevet

det virket som det var litt vondt når jeg vasket han, men ikke ellers... Høres jo egentlig ikke så likt ut som før din gutt. Virker det være vondt når han tisser (kanskje det er "anfallene?)? Da skulle det kunne være urinveisinfeksjon, kan henge sammen med de tidligere infeksjonene han har hatt.

God bedring till den lille!

Skrevet

Kan hende det, har tenkt på det selv. Får se om han har vondt i morgen også, så får jeg ta en tur til legen dersom det fortsetter. Takk for hjelpen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...