Gå til innhold

gjør så sykt vondt mellom beina!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at hodet så vidt er festet, men er det meningen at det skal gjøre såååå vondt da? Det sitter på en måte fremme på skambeinet. Trodde jeg skulle dø når jeg humpet meg ut av senga i dag. Og må liksom vagge fra side til side for å bevege meg fremover. Er dette bare babyen som klemmer eller er det en veldig sen bekkenløsning? Er nemlig bare fire dager fra termin:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det midt foran på symfysen? Er det vondt å løfte bena (f.eks. ta på seg sko) også?

Jeg hadde "symfyseømhet", er vel en form for sen bekkenløsning, rett før min forrige fødsel. Det kommer pga at babyen ligger og presser og fordi bekkenet er "løst"... Høres likt ut som det du har nå!

Skrevet

Ja, det er sånn at jeg ikke kan løfte beina! Må ha hjelp til sko og sokker, og det gjør vondt midt foran på skambeinet. Det høres veldig ut som slik du beskriver. Fødte du lenge etter at dette skjedde med deg forrige gang?

Skrevet

Slik har jeg hatt det stort sett hele svangerskapet så noe sikkert fødetegn er det ikke...

Skrevet

Jeg husker faktisk ikke! Men vet at det kom en eller annen gang den siste måneden før fødsel (fødte 9 dager før termin). Har ikke fått det denne gangen, er 4 uker til termin.

Men tror nok det har mer med at bekkenet gjør plass til babyen å gjøre enn noe mer ;0)

Og husker at det kom og gikk, ikke hver dag jeg kjente det. Men noen dager var det helt utrolig vondt... Tror ikke det er noe annet å gjøre enn å ta vanlige forhåndsregler som gjelder for BL.

Skrevet

jeg merker det samme, men hatt det i ca en og halv uke, en gammel venninne av meg fikk det en uke før ho føda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...