Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har ikke handlet noe til gutten min enda. Men nå har jeg fått en mulighet til å handle en ny vogn til en veldig god pris. Tror jeg vil gjøre det. Men er det for tidlig å begynne å handle slike ting? Når begynte dere med innkjøp?
Nanna1976 Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Vi kom også over et godt kjøp omkring uke 20 og slo til. Nå er jeg i uke 24 og har begynt å kjøpe litt klær etc. Så jeg hadde ihvertfall slått til på vogna hvis jeg var deg:)
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Hvorfor er det for tidligt ? Du kan da handle akkuratt når du har lyst...det er jo ingen regler...bare hva som er mest vanlig... Hand du hvis du vil, og hvis du har fått et godt tilbud ville jeg slått til:) Jeg skal handle neste uke, er i uke 26 da...måtte vente på engangsstønaden jeg...hadde jeg kunnet, hadde jeg nok handler tidligere. Nå har han kun fått to bodyer, smokker m/navn og teppe
endaeintrønder Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Vi kjøpt vogn i uke 15 vi da..knalltilbud!!Løp og kjøp du!
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Vi kjøpte vogn (betalte og henta den) etter ordinær UL vi i veke 19. Hadde ikkje kjøpt så tidlig viss vi ikkje hadde funne drøymevogna på sal, men om du har moglegheit til å kjøpe vogna di billigare er det jo ingenting i vegen for å kjøpe no! Greit å få spredd utgiftene litt også!
Confucious Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Synes ikke at det er for tidlig. Jeg hadde kjøpt vogna..
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Nei det synes jeg ikke er for tidlig, selv har jeg handlet diverse utstyr fra uke 12;) Vugge kjøper vi om et par uker, greit å ha det i boks synes jeg.
Én til Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Neida, slett ikke for tidlig! Man kan jo ikke belage seg på å kjøpe ALT rett før fødselen.. for det første er det mange ting som er bestillingsvare og kan ta litt tid å få inn i butikk - for det andre er det greit økonomisk å fordele det litt utover! Vi har kjøpt inn det meste av alt vi trenger nå vi, og jeg er "bare" i uke 26 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå