Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, det er ikke reint blod. Det er som brun utflod (slutten av mensen aktig) Blir litt nervøs siden jeg har hatt en spontanabort for ikke så veldig lenge siden... Men samboern sier at jeg hadde sånn da jeg gikk gravid med sønnen vår, men jeg husker ikke helt hvordan det var.

(jeg tilhører egentlig ikke her, men siden det ikke er så lenge siden dere har gått svanger så kanskje dere vet?) :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brunt blod er ikke farlig sier de, da er det rester fra sist mens eller noe annet. Men rødt friskt blod skal man være obs på. Det er kanskje helt i starten av graviditeten eller?

Skrevet

Det trenger ikke være noe galt, og ofte finner man ikke noen grunn til blødninger i svangerskapet - likevel er det vel lurt å ta kontakt med legen din i morgen for å få sjekket det, ville nok gjort det jeg.

Skrevet

Hei hei...da jeg var gravid med sønnen vår hadde jeg 2 slike blødninger... En i uke 6 og en i uke 18. De sa til meg at det ikke var noe farlig, så lenge det ikke var friskt blod, eller kraftige smerter.. I dag er han 5 mnd og frisk som en fisk:)

Skrevet

Jeg er ca 7 uker på vei. Kanskje jeg skal ringe legen i morgen bare for å være helt sikker. Skal se hvordan det utvikler seg. Har ingen smerter.

Skrevet

Jeg ville også ha tatt en tur til legen. Han eller hun får ikke gjort noe fra eller til, men det kan være greit å få sjekket det.

Selv hadde jeg også lett blødning i uke 7 og flere av mine venninner har hatt det på samme tid og det har gått bra med oss alle.

Det er nesten vanlig å blø litt i 1. trimester har jeg funnet ut via disse forumene. Som regel er det uskyldige blødninger, men det er greit å ta en sjekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...