Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg lurer på ca hvor mye melk dere pumper ut av brystet, om mengden er den samme på begge bryster og hvor gammel babyen deres er (for det har vel litt betydning på melkemengden..)

takk for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 4 mnd. Jeg får ut ca 80 ml på hver, men kun når det er sprengt.. Ellers så blir det endel mindre..

Skrevet

Gutten min er 5 uker og pumper en gang i blant. Da får jeg maks 90 ml på høyre side og 50 på venstre.

Skrevet

Pjokken min er snart 6 uker. Om morningen pumper jeg ene brystet fordi han er mett på kun ett bryst da. Får 80 ml.Men når jeg pumper rester etter han har spist er det vanligvis bare mellom 20 og 30 ml.

Skrevet

Min er 6 mnd og får litt grøt i tillegg til mm. Pumper ca 60 ml på høyre pupp og 40 ml på venstre.

Skrevet

Jenta mi er 9 uker gammel, og jeg pumper ca 250-300 ml tilsammen på begge brystene når tulla ikke har spist av dem først. En god del mindre på venstre enn på høyre, så det er litt upraktisk (pumpeflaskene er beregnet på max 150 ml, så når det passerer 170 så renner det over). Dette er vel og merke veldig plagsomt, og ikke noe å trakte etter. Det er litt for ekstrem melkemengde til en 9 uker gammel tulle.

Skrevet

Jenta mi er 4 måneder og en uke, og om jeg pumper sprengpupp, så får jeg 150 ml på venstre og 120 ml på høyre. Høyre pupp har alltid vært vanskeligere å pumpe, og mindre i...

Skrevet

Gutten min er 9 uker og hvis jeg pumper et fullt bryst får jeg mellom 125 og 150ml. Det er ca. like mye i hvert bryst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...