Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 .. på seg kritthvit dress. Slik blendende... Er ikke det litt teit? er det ikke bare jeg som skal være hvit? KAn man si noe på en pen måte til han? har jo ikke lyst å styre for mye hva de skal gå med heller... Hva hadde dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Jeg hadde så absolutt sagt ifra, ja. Det er et helt feil antrekk for en forlover!!! Det er jo bare bruden som skal være hvit på den store dagen! Alle gjester med normal folkeskikk har sikkert fått med seg at man styrer unna hvite kjoler og dresser, det er forbeholdt hovedpersonene. Ikke vær redd for å si ifra - det er jo deres bryllup!
♥Snulder Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 For min del så bryr jeg meg ingenting om hva gjestene har på. Det eneste jeg reagerer på her er hvis forloveren skal være med dere på fotografbildene. Da blir det jo unektelig litt rart ;=)
Vannmann35 Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Har dere en dreskode for bryllupet, dvs. står det i invitasjonene at det skal være "galla" eller "mørk dress", i så tilfelle er det jo bare å henvise til denne. Det er for øvrig en uskreven regel at det kun er bruden som stiller i hvitt.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Skal ikke forlover og brudgommen matche litt i antrekk da? trodde det var litt vanlig jeg...
mayaya Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 Det er helt ok at dere tar en prat med forloverne ang deres antrekk.. De kommer jo til å komme litt i fokus også på den store dagen, og det er ikke urimelig at dere tenker på hvordan de skal ta seg ut. Imidlertid, hvis denne personen kun har en dress, og den er hvit, bør dere kanskje legge i litt og leie en dress til han den dagen...??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå