MammaDilla Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Må bare få dele min gode glede Pjokken min er snart 6 uker gammel. Han er så blid og fornøyd! Vi har kun hatt 1 (!) våkennatt etter vi kom hjem fra klinikken. Han sover minst fire timer i strekk på natten. I natt sov han over syv timer. Jeg kan legge han halv elleve, få kvalitetstid med mannen og sove til halv seks. Jeg har mye melk i puppene også. Skal ringe melkebanken på mandag for jeg har nok til de som trenger det lile ekstra. Jeg har en kjærlig mann, en hærlig hund som elsker babyen vår, fint hus og alt jeg kan ønske meg. Ja, dette er kanskje litt klisjeaktig, men ville bare skrive et gla'innlegg Håper det er flere som føler slik lykke og glede her inne! Ha en strålende søndag! Det lakkar mot vår!!!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Så fantastisk godt. Synes du skal nyte det og kose deg. Jeg hadde dessverre en tøffere start på mange måter og var veldig sliten lenge, men følte meg alltid utrolig heldig likevel. Har verdens nydligste sønn og herlige mann!
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Så fint med noen "feel good" inlegg også da Jeg har ikke drømmehuset, men ellers har jeg det meste jeg kunne ønske meg og er stort sett fornøyd (bare jeg kommer meg ut en tur nå og da for å treffe venninner).
MammaDilla Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2007 Ja, må ha litt gla'innlegg! Enig med deg at det å komme seg ut litt er også viktig. De fleste venninnene mine vil jo at jeg skal ha med pjokken, men tror de har begynt å forstå at jeg har behov for å bare være meg
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Foreløpig er jo gutten min så liten at det ikke er så lenge av gangen det går bra at andre passer ham, men en bitteliten svipptur på senteret rekker jeg jo, også blir det jo en del kafebesøk med gullet på slep da
MammaDilla Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2007 Ja, din og min er jo jamngamle ser det ut som. 3 dager forskjell bare Jeg har en maks grense på 3 timer fra jeg ammer til jeg må være tilbake. Og man får jo gjort litt på tre timer når man ikke har gullet på slep. Mannen min synes det er helt greit å få tre timer alleine med pjokken, så det er jo supert Og så er der alltid et måltid i frysen om det skulle knipe
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Helt enig...mannen min syns også det er greit å være litt alene med gutten vår
Mamma Brumm Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Ja du ER virkelig heldig!! "Gratulerer" til deg! :-) (Snufs og buhuu.. Er mye alene med ungen min som skriker hele natta!) Kos deg videre!
noegodtivente Skrevet 11. mars 2007 #9 Skrevet 11. mars 2007 Så koselig å se at det er positivt å være mamma også. jeg deler din glede med ett fantstisk rolig snilt barn, herlig mann, søt pus, fint hjem, og ikke mist jeg bor i Norge, verdensbeste land å bo i sier statistikk!!! Jeg kan bekrefte : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå