Gå til innhold

Andre som ikke kjenner noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er der noen andre som ikke merker noe særlig med liv enda? Jeg venter nr 3 og merker ikke regelmessig liv enda er i uke 21. Vet at jeg har forliggende morkake og det kan være derfor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merker lite jeg også og er 20+3 på vei. Har også foranliggende morkake, så på sykehuset sa de det var grunnen til at jeg ikke kjente noe. Vi må vel bare være tålmodige... :o)) Lykke til!!

Skrevet

Hei jenter:)

Det har jeg også, foranliggende morkake. Den ligger og demper litt for godt, ja....he he:)

Er i uke 18 og jordmor sa at jeg nok ikke kunne forvente å merke noe før om et par uker. Fikk høre hjertelyden da og skal på ordinær UL til uken, så det blir jo spennende å se hvor morkaken egentlig ligger og om jordmor har rett?

Lykke til videre!

Skrevet

Jeg er 19+6 i dag, og kjenner fortsatt ingenting.

Har foranliggende morkake - så der har vi nok forklaringen.

Har så lyst til å kjenne liv snart... :( tålmodighet er ikke min sterkeste side..

Skrevet

Takk for svar. så jo på ul at den lille beveget seg masse men merket ingenting jeg.

Skrevet

Hadde det som dere sist jeg var gravid. Alle andre fortalte om masse liv i magen, mens jeg nesten ikke kjente noen ting. Hadde forliggende morkake. Helte i meg kald saft og la meg på gulvet, men det hjalp ikke stort... Selv kjente jeg veldig lite helt frem til fødselen, men jeg håper at dere er heldige og kjenner noe snart. Er gravid igjen og denne gangen er det kjempemasse bevegelser og liv! Nesten litt slitsomt...

Skrevet

Hei!

Er 18 + 6 i dag og har ikke kjent noe ennå...

Er litt utolmodig, må innrømme det, men har nå lest om folk som ikke har kjent noe før uke 23 (og sikkert senere)... så tar det egentlig med ro..

Vet ikke noen om morkaken min ennå, men skal på utralyd på tirsdag....

veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig spendt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...