Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 blir de påvirket av våre hormoner, tro? Hele helgen har vi lagt oss rundt ti og sovnet godt begge to. Er vi kjipe eller bar ehormonelle?
m den lille Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Samboeren min mener han definitivt er blitt påvirket av graviditeten. Han er mye mer trøtt enn før, og trenger nesten like mye søvn som meg plutselig. Jeg tror nok ikke det er hormoner, men det er jo endel stress og følelser for pappa'n óg - passe på oss, masse ansvar, trippe på tå når vi er ekstra hormonelle, uroe seg for oss, baby, økonomi osv. Bare fortsett å være kjipe dere - nyt sengen og søvnen!
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Her er det nesten litt omvendt: Meksikanaren har plutselig fått evne til å stå opp tidlegare om morgonen! Fantastisk! Han elskar og sove lenge, og legg seg seint, men no i det siste har han fått litt meir normal døgnrytme
Nanna1976 Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Kjempe hyggelig at han legger seg sammen med deg ihvertfall:) Vi har også vært der, mange ganger la vi oss tom før ti:) Nå er imidlerttid horonenen mine litt mer stabile så nå holder jeg ut helt til 23;)
liliana Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 At min forlovede sover mer tror jeg er naturlig. Han tar mye mer ansvar i huset enn tidligere siden jeg er mer sliten. Han gjoer faktisk mer og er dermed mer sliten :-). Hos oss er det jeg som har blitt nattdyr siden jeg sover bedre om natta naar jeg legger meg sent. Dagen etter blir ogsaa bedre.
VinterSol+2 Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 hehe mannen min påstår også at han er gravid. litt mer ustabil i humøret pga mye tanker og følelser, og en del sånne ting.. hihi er jo hyggelig at han tar del i det hele da. men når han begynner å sutre over dårlig rygg og bekkenløsning, da holder det altså! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå