Gå til innhold

huff..blir kanskje snart alene-mamma..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vess ikke ting ordner seg her i huset!!

vurder å gå fra sambo..har hatt en del problema de siste månan.. han e masse borte; jobba mye,fær å farta rundt omkring tel vænna og kjente vess han ikke e på jobb,orka nesten aldri å stelle/mate lille-gutt,orker sjelden å ta guttem med seg slik at jeg får slappa av eller gjøre hus-arb.. blir så lei!e så sliten!!æ jobba 100%,sambo mer enn 100%! og i tillegg har vi en liten gutt på 1 år..kommer mæ sjeldent ut på kvellan (huska ikke katti æ va ute sist!!).han orka aldri å gjør hus-arb,laga aldri middag..

har prøvd å sei det tel han,men han bærre blås det bort å mein at æ masa! bærre lura på korsn dåkker som alene-mødre har det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akkurat som du beskriver at du har det, bare at jeg er alene (ensom)

Skrevet

ja føl mæ som ei aleina-mamma inni mellom!! bærre at æ har sambo!!!!!

Skrevet

Selv synes jeg det har vært enklere nå etter at samboern er ute av bildet. Da slipper jeg å gå og irritere meg over alt, selv om jeg nå irriterer meg over at han aldri er sammens med martin.

Skrevet

HAR TENKT PÅ DET AT (ooops capslocK!) det kanskje hadde vært bedre om vi fløtta fra kværandre,så slæpp æ å gå å irritrere mæ over han. blir sliten bærre av det!! blir så lett irritabel,tål ingenteng før æ glefsa og kjefta.. men prøva å skjærp m når lille-gutt e tilstede..

Skrevet

mannfolkan ana ikke ka di går glipp av når di ikke vil vær sammen med ongan sine!!

dumme mannfolk!!! ;P

Skrevet

ungen merker det nok ganske sikkert. Etter at exn flytta har Martin blomstra. Han er alltid blir og fornøyd og det tror jeg er direkte samenheng med mitt humør. Jeg føler meg bedre og slipper å være sint, og det merkes både på min og Martin sin hverdag :)

Men hvis dere skal prøve å lappe det sammen bør du kontakte familievernkontoret (eller kanskje gjøre det uansett) og be om samtale der.

Skrevet

ska nu tenk på det iallefall:)

ska sett mæ ned i kveld å prat me sambo,må få en ordnings på dette!! ingen,og spes lille-gutt har ikke godt av å ha det sånn!!!

takk for at du orka å svar mæ:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...