Gå til innhold

Hvordan skal jeg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

få mannen min til å ville ha sex med meg.... Det er alltid jeg som tar initiativet og det er litt frustrerende og sårt egentlig! vil han ikke ha meg lenger...er jeg ikke atraktiv nok, ok jeg sliter med dårlig selvbilde, og liker ikke vise kroppen min på en sexy måte, men vi er da gift og har tre unger! Jeg vil at han skal ta det første skrittet for sex innimellom, så jeg føler at han vil ha meg....

Misunner dere som har men som ikke får nok...

Har prøvd og si hvordan jeg føler det men han bryr seg jo ikke, sier at han får ta initiativ han og... at jeg vil føle at han har lyst på meg! Forklart på en pen og rolig måte!

Har sakt rett ut at nå var det kjedelig faktisk mer spennende og sove... (ikke rett etter men et par dager etter forklart at slik var det!) det gjorde det sikkert ikke noe bedre :-/ Men det var et desperat forsøk på å få han til å skjønne hvordan jeg har det og føler det!

noen som har tips om hva jeg skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke ta initiativ da:)

så kommer han nok krypende å ber om noe etterhvert;)

Skrevet

Har ikke tatt initiativet nå i to mnd.... Hvor lenge kan han klare seg uten????

Jeg har nemlig ikke hatt sex på de to mnd.ene..... :-( begyner å få skikkelig lyst på et nummer nå.......

Skrevet

Han er sliten sier han.... hvor lenge skal han vere sliten da???

jeg vil jo ha et sex liv noen år til ;-)

Skrevet

Sliter med akkurat det samme her jeg:( Akkurat som om det skjedde noe etter vi fikk barn sammen. Jeg har gått ned 25 kg og føler meg egentlig ikke mindre attraktiv enn før..men er kansje det da. Har lyst på han hele tiden jeg, så det er ganske sårt og vite at han ikke føler det samme. Var vel ikke akkurat til hjelp, men da vet du hvertfall at du ikke er alene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...