Gå til innhold

Det er en lykke å jobbe!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er av den priviligerte arten...

Jeg har ofte lurt på hvordan jeg skal kunne klare å gå ut i jobb - 100%. Også har jeg tenkt at jeg er hjemme hele tiden, og at jeg ikke gjør annet enn å vaske klær i ny og ne, men jeg jobber jo.... :-)

Hver tirsdag kveld lager jeg det fint for 18 ungdommer, vi synger og tøyser og tuller... hver mnd sitter jeg i møter og diskuterer i timesvis hvordan vi skal lage det artig og trygt og fint for 1000 ungdommer.... lite tøys og tull, mye praktisk som lar seg gjennomføre.

Av og til, sånn som denne helgen her jobber jeg hardt for at 25 ungdommer skal få en opplevelse de ikke vil glemme på en stund, nå er jeg snart i mål, og jeg tror vi har klart det.... De glemmer det nok ikke før vi har gitt dem en opplevelse som blir enda bedre, og før det skjer er jeg fornøyd!

Og nesten hver natt ligger jeg og grubler på hvordan de 1000 ungdommene som har det fint kan bli 2000 ungdommer, eller til og med 3000....

Også studerer jeg litt på si ;-)

jeg jobber jo jeg - mye - det er bare at jeg ikke tjener penger

hehehehehehehehehhehe - men jeg får vel min lønn i himmelen, det er bare det at ungene er sultne nå, men den maten får dritgreipappan stå for!

Poenget med innlegget er at det ER deilig å jobbe!!! Deilig å kjenne at man kan noe, vet noe, får til noe.... Man burde gjøre en innsats for å få smake på MESTRINGSFØLELSEN av og til, den er som balsam for sjelen!

God tur på jobb i morgen Gummis, det blir deilig deilig deilig!!!

hilsen jobbesara

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jobber jo jeg - hjemme - også er jeg ammehjelper ;-)

Skrevet

Ja nettopp.... du jobber og hjelper og kjenner på at du får det til.... jeg gjenoppdaget nemlig denne helgen at jeg blir glad av å mestre noe... en deilig følelse!

hurra for oss, og alle!!!

Skrevet

Kjære fine jobbesara. Godt at du har skjønt at du gjør en kjempeinnsats! Tror det er veldig viktig at man skjønner at det ikke nødvendigvis er den jobben som gir de største pengene som er den viktigste verdien her i livet ;-)

Jeg satser på at jobben i morgen gir også meg en opplevelse av å mestre.. Gruegleder meg litt nå faktisk kjenner jeg. Har jo plutselig fått mer en doblet ansvarsområdet mitt så det blir spennende å se om jeg klarer å fylle skoene jeg har fått tildelt!

Stor klem fra Bærumstårnfriden ;-), alias

Skrevet

Det er sant; det er flott å ha en jobb - og enda flottere hvis man liker det man gjør på jobben sin c",)

Jeg begynte for en og en halv uke siden - og det er helt topp! Og veldig deilig å oppdage at alt ikke var glemt - det popper opp til overflaten hele tiden, når jeg trenger det!

Skrevet

Det var det der jeg opplevde i helga, at jøss... jeg kan jo det jeg sakl kunne.... he he he... en deilig følelse!!!!!!

Skrevet

Trives man med det man gjør, så er det belønning nok i seg selv! Kan selvsagt være greit å tjene litt penger til mat og klær og andre småsaker....;=) men alt til sin tid!

Skrevet

Imponerende dritgrei, det må jeg si ! Flink er du, å jobbe gratis kan liksom ikke sidestilles med en vanlig jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...