Gjest Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Hva ligger dere på? Må sjekke kortet mitt, husker ikke hva mitt var, men lå akkurat på streken...
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Hei, mitt sf mål i uke 24 var 23....litt over streken, men innenfor det grønne
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Okei Synes magen godt på deg da? Jeg kan enda passere som bare "blitt noe mer rund" )) For dem som ikke vet da... Har ikke fått noen skikkelig "gravid-mage" enda.
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Mitt var på 23,5, over den raude streken, øverst i det grøne feltet.
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Monn - Ja, magen synes jeg kom fort denne gangen. Har god gravid mage kan man si ja, men det er jo så kos og :) Din va på streken, men det er jo bra...det er nok ikke så mye forskjell, kan hende jeg bare har litt mye fostervann...?!! Magen kommer uansett den...hehe...bare og kose oss med den Ha en flott dag !
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Ja jeg ser jo magen godt selv da Og når man bruker mammabukser, blir den automatisk mer fremtredende syns jeg.. Elsker magen min, særlig når den spreller Ha en toppers dag du også! (Deilig med søndag!)
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Ja! Spesielt selebukser...hihi....ser jo extra gravid ut i de...haha =) Jepp...thx....skal nyte dagen hjemme med datteren min på 6 neste mnd Det er heeerlig å være gravid! Kos dere =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå