yasmina Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Hos oss er det pga av mannens jobb. Akkurat nå befinner vi oss i Norge da, men drar til midtøsten i april Skal være der minimum to år,gjerne lengre.
2trollunger Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Hei! Vi bor i Australia fordi kjæresten min kommer herfra. En vakker dag flytter vi nok til Norge igjen! Her er det varmt idag!! 42'C... Tittet ned på leggene mine istad, og svetten piplet! Hvordan går det med pakkinga?
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Hvor skal dere flytte til da??
yasmina Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2007 Hehe..pakkinga,ja. heller skralt, men har fått leid ut huset nå da iallefall. begynner vel pakkingen i løpet av påsken tenker jeg og så blir det vel å sende flyttelass en ukes tid før vi drar.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 Ah saa spennende da!!! Gleder du deg til det eller??
yasmina Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2007 Ja,gleder oss kjempe masse. Vi haar vært der et titalls ganger før, og flere lengre opphold så vi vet ganske godt hva vi går til. Eldstemann på 2 har vært der 3 ganger allerede..... Men det skal bli kjempe kjekt med litt sol og varme. Det er en ganske stor over gang fra nordnorge til midtøsten
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 13. mars 2007 #8 Skrevet 13. mars 2007 Ja det tror jeg paa...Lekkert altsaa?? Villa med basseng da eller??hehe... Er klar for lit sol jeg og kjenner jeg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå