Gå til innhold

Hvorfor bor dere i utlandet ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos oss er det pga av mannens jobb.

 

Akkurat nå befinner vi oss i Norge da, men drar til midtøsten i april :)

 

Skal være der minimum to år,gjerne lengre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

 

Vi bor i Australia fordi kjæresten min kommer herfra. En vakker dag flytter vi nok til Norge igjen! :)

Her er det varmt idag!! 42'C...

Tittet ned på leggene mine istad, og svetten piplet!

 

Hvordan går det med pakkinga?

Skrevet

Hvor skal dere flytte til da??

Skrevet

Hehe..pakkinga,ja. heller skralt, men har fått leid ut huset nå da iallefall. begynner vel pakkingen i løpet av påsken tenker jeg og så blir det vel å sende flyttelass en ukes tid før vi drar.

 

 

Skrevet

Vi flytter til Abu Dhabi

Skrevet

Ah saa spennende da!!! Gleder du deg til det eller??

Skrevet

Ja,gleder oss kjempe masse. Vi haar vært der et titalls ganger før, og flere lengre opphold så vi vet ganske godt hva vi går til.

 

Eldstemann på 2 har vært der 3 ganger allerede.....

 

Men det skal bli kjempe kjekt med litt sol og varme. Det er en ganske stor over gang fra nordnorge til midtøsten :)

Skrevet

Ja det tror jeg paa...Lekkert altsaa?? Villa med basseng da eller??hehe... Er klar for lit sol jeg og kjenner jeg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...