Gå til innhold

Bryllup..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor leng tid i forveien begynner dere og planlegge??

Vi skal forlove oss i sommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi starta planleggingen i Januar og skal gifte oss i april. De fleste beregner mer tid, men vi gjør det ikke så avansert eller tradisjonelt vi da:)

Skrevet

Begynte i høst, vi. Skal gifte oss i August- men, vi skal ha et relativt stort bryllup da...

Skrevet

Okey, er ikke sikker på hvor mange vi blir. har ikke satt oss ned og lagt noen oversikt over det enda vi..

Hvor mye bruker penger bruker dere på ett bryllup?

Skrevet

Vi forlovet oss i januar og gifter oss i mai neste år - trenger tid til å spare opp penger bl.a. Regner med å bruke max 50 000 - 50 gjester.

Skrevet

Vi forlovet oss i april i fjor, skal gifte oss i juni i år. Spørs litt hvor du bor, men er det i en større by bør du iallefall begynne et år før med å bestille lokale og kirke, de mest populære dagene blir rsakt opptatt. Så har vi tatt litt underveis hele året.

Skrevet

Vi satte datoen juni i fjor og vi skal gifte oss juni 2008...

bestilte lokalet og kirken i fjor sommer, lokalet det vi skal være er veldig populært så jeg viste vi måtte være tidlig ute..da jeg ringte i juni i fjor så var det 2 lørdager ledig i år! så det sier jo sitt hehe

bryllupet vårt kommer nok på ca 90.000.. heldigvis får vi bryllupsmiddagen og lokalet av mine foreldre og det blir jo rundt 65.000,- ! hvis vi blir 65 stk..

Skrevet

Jeg begynte å planlegge ganske tidlig. Vi forlova oss i august og vi gifter oss i juli dette året, og oktober bestilte jeg kjole og den kom nå i mars, alt er på plass, lokal, drikkevarer, mat, fotograf, transport, invitasjoner, det meste, jeg liker å være ute i god tid da, men jeg tenker at den siste måneden trenger jeg ikke å stresse så mye, kommer til å være ganske så nervøs ellers når det begynner å nærme seg.....grhhhhh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...