7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Natt til i går sov han fra 20 til 06.. men vi ga smokk ganske ofte... i natt fikk han pupp i tre tiden og sov da fram til 630.. Er det sånn at man må være veldig konsekvent ang nattavvenning,eller regulerer han det selv? Skulle jeg bare gitt smokk i natt og? Det jeg lurer på er... hvor lang tid tar det før han ikke trenger smokken hver time ?? Det er jo nesten mer slitsomt det enn å puppe han... Noen som vet?
Karoline's*mamma Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Er det du eller pappae som tar babyen om natta? Vi har ei jente som er 6,5 mnd og som har fått pup1-2 ganga på natta. Eg har prøvd å gje ho smokk, men funka ikkje noko godt. No har vi prøv å nattavvene, og at pappae tar ho (eg ligg på anna rom enn babyen). Igår våkna ho kl halv fem og fekk smokken og sov til halv seks for så å få pupp kl seks. Inatt hadde eg ikkje hørt noko frå ho før halv sju, og vekte hoo då eg såg til ho. Hadde aldri trudd det var så effektivt at pappaen tok ho...
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2007 Kjekt;=) det var jeg som ga smokk da han sov hele natta og.. prøver igjen i natt tror jeg ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå